onsdag 27 maj 2015

Vi Grejar för fullt =) Madde ,Matte & Julia kom ner =) Angel sten slockna i soffan =) Gizmo fick på sej sitt halsband idag =)


Godkväll på er Godingar =) Idag har vi fortsatt greja & sortera här hemma & känns som det aldrig tar slut haha ...
Har börjat greja även med stationära datorerna & det blev katastrof men som tur var kom Matte ner & försökte hjälpa till =)
Madde & Matte & Julia var här nu under kvällen & det var trevligt =)
Dom fick den ena 42tums tv Panasonic som var i Angels rum på övervåningen & Matte hjälpte mej ställa in den andra samsunge tv 42 tum & koppla in allt så det blev super bra ,måste bara köpa en förgreningskabel till Hdmi imorgon så funkar allt igen  =) 
Vi har det trevligt & Mysigt & kolla alla mysbilder på andra bloggen =) 
Lilla Gizmo i sin bädd =) 
Gizmo & Snövit ligger & myser =) 
Angels sötnos Gizmo myser i sin bädd =) 
Gizmo & Snövit busar ... 
Kom mer paket idag =) 
Gizmo & Snövit busar & myser =) 
2 st ljuskronor ... 
En söt Hjärtjärn att göra Hjärtpannkakor el hjärtägg i =) 
3 st askoppar att ha ute i sommar ser ut som fimapr typ =) 
& 2 st askopps tunnor ,fanns bara i gult ,hade velat ha vit,svart el grå men dessa får duga sålänge =) 
En skylt att sätta vid vår infart =) 
En cool tändare till mej =) 
Blev överraskad med Mitt favvo kaffe & en cheese =) 
Dagens instagrambild =) 
Angels söta Gizmo sover i mitt knä nu när Angel är på förskolan .. 
Sötnosen Gizmo !! 
Angels söta lilla Gizmo !! 
Gizmo sover gott på mej =) 
Se så söt hon håller i mej =) 
Tror Gizmo saknar Angel nu när Angel är på förskolan !! 
Angels lilla bebiskatt Gizmo ligger & väntar på att lillMatte ska komma hem från förskolan =) 
Älskade Angel så Otroligt Duktig !! 
Prinsessan Angel är så duktig & Hjälper Daniel sätta på Gizmo sitt halsband =) 
Älskade Angel hjälper till sätta på halsband på Gizmo =) 
Daniel & Angel sätter på Gizmo ett halsband .. 
Gizmo tyckte inte det var kul få ett halsband .. 
Lilla Gizmo har nu fått på sej sitt halsband =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel njuter av lite juice & ser barn tv =) 
Världens Bästa Angel !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Älskar dej min Underbara Angel !! 
Min Underbara Angel så otroligt fin & Go !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel =) 
Prinsessan Angel busar lite =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel sten slockna på soffan !! 
Min Underbara Angel somna så gott här bredvid mej i soffan efter vi borstat tänderna !! 
Gud vad Jag Älskar Dej Min underbara Angel !! 
Vart trevligt att ha Madde,Matte & Julia på besök & nu när dom gick så gjorde vi oss klara & tvätta & borsta tänder osv men Angel ville vi skulle se klart ett avsnitt på smurfarna & då stenslockna min lilla docka i soffan så jag bädda ner henne & nu blir de myspys på hög nivå här hemma  =) 
Ha nu en fin kväll på er sötnosar så hörs vi imorgon igen =) Massa massa