onsdag 20 maj 2015

Var i banken & sålde älskade Pappas hus :(

Hej,idag var det en extremt tung dag ,eftersom jag åkte upp till Robertsfors swedbank & möte upp Per som ska köpa Pappas hus :(
Jag satt & grät hela vägen upp & kände hur ångesten kom ...jag har hela tiden hoppats på att min älskade Pappa skulle ändra sej efter ett tag nere i Vara & vilja komma hem igen .
Hoppet är det som sist överger en ....
Vet att Pappa har det bättre där nere men kan ändå inte sluta va egoistisk ,jag saknar han så mycket & vad ska jag & Angel göra här uppe i Norrland nu :( 
Nu har vi INGEN släkt alls & känner redan att vi är väldigt ensamma jag & Angel :( 
Jag ringde min Älskade Pappa innan jag gick in på banken & skrev köpet & fråga om han ångrat sej men de hade han ju inte :(  
Det var oerhört tungt att skriva under & sälja huset :(
Kände verkligen hur tårarna brann i ögonen & jag trodde jag skulle dö inombords av smärta när jag lämna nycklarna till huset & jag skrivit under ...värsta känslan & smärtan & Ångesten kom ,så jag grina hela vägen hem & ringde Pappa & berätta att nu var huset sålt & allt klart & lastbilen med hans grejer på väg ner till han & jag fråga igen Om han inte ångrat sej ,men han trivs bra i Vara & jag är glad för hans skull .... 
Som tur var Daniel & Rebecca med mej så dom fick köra hem ,vi åkte & handla lite smått & gott men var jobbigt då jag kände tårarna brände hela tiden & kunde inte sluta tänka på att nu var det FÖRSENT nu var Pappas hus sålt & alla hans grejer i lastbil på väg ner & det känns så extremt jobbigt :( 
Men tack Darling för ditt underbara stöd & Kärlek just nu du är verkligen underbar !! 
Älskade Angel blev super glad för sin nya frost klänning som kom idag & hon tog på sej den direkt & vi myste & busa =) 
Jag fick sorterat i alla Angels kläder & båda hallarna i dag så det är skönt att nu är 3 rum färdig sorterat här nere ,bara resten kvar =) 
Massa tröst & Mysbilder i andra bloggen ,tack Darling du finns & stöttar mej ;) 

Utanför banken i robertsfors ... 
Min Älskade Papps hus nycklar ... 
Jag håller min älskade Pappas nycklar för sista gången ... 
Var svårt att släppa dom ... 
Gör ont att lämna ifrån sej dessa nycklar .. 
En sista titt på nycklarna för nu är huset borta ... 
Jag kramar om nycklarna & detta gör ont ont !! 
Köpte 8 st fina glas i hårdplast till Angel att vid poolen så man inte får glas splitter om Man skulle tappa ett glas osv .. 
Angel fick ett par nya solglasögon & jag min favvo bodylotion =) 
Köpte på mej 4 packet till med decklights så nu har vi 9 packet =) 
Söta fiskmattan kan också va kul ha vid poolen kanske .. 
3 st dubbelkrokar att hänga badrockar & handdukar vid poolen ... 
Köpte 2 st solcells lampblommor till Angel .. 
3 pack nya soda stream flaskor ... 
en extra & längre mobilladdare & nytt mobilskal med spegel i =) 
Nytt till kökskranen då den andra gått sönder .. 
Gång järn .. 
Lite gotta =) 
Lite grisöron till älskade Wille-killen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel blev så glad för blommorna =) 
Prinsessan Angel kollar in sina solcells blommor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Min nya sommarklänning kom idag .. 
Med massa fina strassdetaljer på =) 
Även en vit sommarklänning kom =) 
Underbara detaljer som inte syns så bra .. 
Underba vit sommarklänning ... 
Angels nya frost klänning kom =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel i frost klänningen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Min underbara Vackra Angel så LOVELY!!! 
Vi käka kycklingtallrik idag & gud vad gott det var !! 
Angel & Mammi gotta oss med kycklingtallrik & ris =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Världens bästa & Underbaraste Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!!
Gud har vart en tung dag & känner jag har sån ångest över att Papa flyttat,mår inte alls bra av det ... 
Nu har ju Pappa vart nere i Vara ett tag & jag vetat om det ,men har ändå nånstans gått & hoppats att han skulle ångra sej ... Men nu är det ju försent ,huset är sålt & alla hans grejer är på väg ner & snart framme med flyttfirman :( 
Försöker tänka att det är det bästa för Pappa & bara han mår bra så är jag glad ,men är ändå ledsen för jag saknar han så mycket redan ju :( 
Älskar dej Pappa !! 
Angel har busat & lekt för fullt & nu sover min lilla Sessa så gott i sin säng & jag har sorterat alla hennes kläder osv & nu ska vi mysa ner oss ,har sån ångest & mycket tankar så hoppas man kan somna .Men som tur är tröstar & stöttar min darling mej tack underbara =) 
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen !!