måndag 11 maj 2015

Shoppat bad/morgonrockar ,eldkorgar osv =) Leverans av ute duschen ,blommor Paviljong & sidor =) MYS =)

 Hej Godingar ,hoppas ni har det bra där på andra sidan skärmen =) 
Här förbereder jag som bara den inför poolen & allt som är runt omkring =)
Blev lite shopping i dag morgon/badrockar att ha till gäster osv när man badar & nya eldkorgar då dom gamla var så smutsiga & inte så fina =) 
Fick 2 st leveranser i dag ,uteduschen kom & Paviljonen & sidorna & konstväxterna =)
Gud börjar bli så kul & jag längtar så tills allt e klart men tydligen går det inte bygga mer nu innan poolen kommit :(  
Älskade Angel har busat & stojat & hade på sej sin peruk till förskolan idag =) 
Kenneth berätta att de som han bytt på min Bebbe var tyvärr inte det som var fel ,men de var ändå trasigt så behövdes bytas ,men nu tror han han har hittat felet så Kenneth kom hit med Bebben så han & Peter kan stå i verkstan & mecka & dom ska börja på Torsdag så håll nu tummar & Tår för min Lilla Bebbe bil =) 
Men mysig se henne ute i verkstan igen =) 
Kolla andra bloggen som vanligt för massa mysbilder på oss =)  
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel äter frukost till barntv =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så underbar !! 
Världens bästa Angel alltid så Go & glad !! 
Första leveransen idag =) 
Väggarna till paviljongen ...
Ett till paket =) 
Leverans nr 2 idag =) 
Med Uteduschen =) 
& Paviljongen =) 
Såhär är nu äntligen ute duschen =) 
Blir perfekt att ställa bredvid poolen =) 
Shoppa 4 st såna här & ha på väggen i rottingkrukorna =) 
Även denna stora växt ska stå bredvid poolen =) 
Några såna här på borden =) 
2 st nya eldkorgar =) 
Skönt med nya eldkorgar då dom andra var så fula =) 
4st nya morgon/bad rockar att ha vid poolen till gäster osv =) 
Blev 2 svarta & 2 Vita så nu har vi 4 st svarta & 4 vita =) 
4 st kuddfodral till loungekuddarna .. 
4 kuddfodral som passa perfekt då dom andra var gråa på loungesetet .. 
Såhär blev blomman i den stora krukan .. 
Fast den ska upp lite eftersom jag ska fylla botten med vitt grus sen .. 
Dessa 4 ska sitta i rottingkorgarna som ska va på väggen =) 
Dessa 3 till borden ute =) 
2 st till palmväxter som ska stå vid poolen =) 
3 st krukor tripp trapp trull typ i rotting =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Dagens middag blev en chillikassler & ris YUMMIE!! 
Småkattbebisar busar =) 
Söta Kaira =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel så Underbar & fin !! 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel Gottar sej & ser bolibompa =) 
Charmtrollet Angel spexar lite =) 
Underbara Angel myser med Mammi  i soffan !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Gjorde ett roligt test på fb i dag & jag blev MuminMamman haha 
Ja de kan nog stämma =)  
Känns skönt att jag börjat få hem allt som ska vara till verandan & Poolen ,synd bara att vi inte kan fortsätta eftersom vi måste vänta på leverans av Poolen & den kommer i slutet av maj tyvärr :( Blir lång väntan :( 
Kul att min älskade Bebbe kom hem idag & på Torsdag kommer Kenneth hit & han & Peter ska fixa felet nu när dom hittat felet som vi hoppas =) 
Så sant kanske jag kan köra min Bebbe igen =) 
Gud vilken lycka de hade varit =) 
Nu har min Lilla Prinsessa Angel somnat gott i sin säng & vi ska mysa ner oss se lite på tv så ha en underbar kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)