tisdag 12 maj 2015

Satt upp paviljongen =) Säkerhet till Poolen =) Massa myspys =)

Hej sötisar ,I morse frossa Älskade Angel i kokt ägg till frukost =)
I dag kom dom från sävarnet & byte ut utrustningen för internet & tv & gud vad bra det blev efter nu har vi 100/100 innan hade vi 10/100 så de blev lite skillnad =) 
Fick även upp paviljongen på verandan & gud vad bra det blev så jag är super nöjd =) 
Fick hem säkerhets stängerna till poolen idag & är super nöjd .
Jag är väldigt noga vad det gäller säkerhet & speciellt vid vatten & de blir ju så halkigt osv så tycker det är super viktigt man gör de så säkert det går & det är viktigt att Barn & Vuxna kan hålla sej i när man går i & ur poolen för de är ju så halkigt osv .
Så säkerheten är viktig så därför köpte jag 2 st stänger så man kan hålla i sej stadigt & bra =) 
Massa Myspys bilder på oss i andra bloggen som vanligt =) 
Mammis älskade Docka Angel äter massa kokt ägg till frukost =) 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel myser & äter kojt ägg på mackan & i äggkopp & Flingor till frukost =) 
Min Lilla Gumma Har fått en typ vårta ser det ut som på hälen :( 
Hoppas den försvinner av sej själv så vi slipper behandla den !! 
Killen från sävarnet var här & byte ut all utrustning till internet & tv osv ... 
Det gick rätt fort & byta ut =) 
Katterna var med & kolla vad han gjorde haha 
Nu är det utbyt & klart så skönt =) 
När jag satt & jobba med datan fick ja besök =) 
Lilla söta kattbebisen kom & var med det var intressant med datan =) 
Älskade Daniel & Rebecca satte upp paviljonen & sidorna ... 
Blev faktiskt jätte fint ... 
Mysigt inne i paviljongen ...
Katten Kaira är med på bilderna =) 
En stor Paviljong med fina hyllor i hörnet & löv i smide upp ... 
Loungehörnsoffan & blommor på plats =) 
Med dessa två säkerhets stänger ... 
Jag tycker att säkerheten är viktigast & speciellt vid vatten så självklart nu när vi ska ha pool gör jag det så säkert det går & ha 2 st såna här att hålla sej i när man går i & ur är en viktig detalj ...speciellt för barn & äldre =)  
Dagens instagrambild på säkerheten till poolen =) Skönt att nu är även det hemma =) 
Såhär ska dom sitta bredvid poolen fast jag har valt & ha 2 st för extra säkerhet =) 
Fick hem denna underbara konstväxt som ska stå vid poolen sen =) 
Otroligt fin konstväxt som ska stå vid poolen kommer passa perfekt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel gjorde ett eget plåster med glitter på =) Så påhittig & smart min lilla Sessa är =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så underbar !! 
Mammis älskade Hjärta Angel alltid så go & glad =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens bästa Angel så Underbar & go !!Angel har gjort sej ett eget glitter plåster så stolt  & duktig hon är =)  
Charmtrollet Angel busar för fullt =) 
Gud Vad Jag Älskar dej min Underbara Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel myser med stora isbjörnen =) 
Prinsessan Angel fick äta kväljs uppe i sitt rum =) 
Gjorde några roliga test på fb haha 
Ja där ser man att man är en vildblomma haha 
Ja de verkar va ett bra jobb om jag hade haft friska armar & ben .. 
Instagramma uteduchen idag =) 
Även instagrama badrockarna idag =) 
Har vart en rolig dag med massa bus & skratt & det känns så kul att nu äntligen börjar allt komma hem som har ,med poolen & göra så nu inväntar vi lite mer leveranser & sen det bästa av allt självaste Poolen =) 
Hoppas den kommer nästa vecka 
Nu blir det soffmys här så vi hörs i morgon igen så ha en underbar kväll för det ska vi ha =)