söndag 3 maj 2015

MorgonMys i strandvillan & mysdag =) Putte kom Med mitt favvokaffe ikväll =)

Det var mysigt vakna upp i strandvillan & vi tog en lång sovmorgon ,sen käka vi frukost & christer kom ner en sväng & vi babbla lite =) 
Sen börja Putte greja med kaminen till poolen & den är ju tyvärr trasig .
Jag städa lite & greja i strandvillan men kände mer & mer att febern kommer tillbaka & det hugger som f-n i nedredelen av ryggen så jag klara inte göra det jag hade tänkt tyvärr...
Men jag & Putte satt ute & sola lite & han rengjorde poolen osv .
Sen kände jag att jag måste hem & lägga mej känner mej inte bra & är livrädd att den höga febern ska komma igen ... 
När jag kom hem blev Angel super glad & vi myste i soffan & busa lite =) 
Angel & pappi har vart ute & grejat hela dagen & även haft picknick & myst =)
När Putte kom nu ikväll hade han med sej mitt favvokaffe LYX ,Gud vad gott & vad bortskämd jag blir =) 
Mer i andra bloggen som vanligt ;)))  
Njuter av en morgon kaffe  i strandvillan =) 
Se vilken underbar utsikt att sitta & dricka morgon kaffe i =) 
Solen tittar snart fram så fint !!! 
Underbar morgon i strandvillan =) 
Älskade Angel på sin sparkcykel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel är duktig & hjälper till skölja av plattorna ute =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel har picknick med Pappi ute & de blev pizza till lunch =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens underbaraste Angel busar för fullt i det sköna vädret =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel har vart så duktig & gjort sej fin i håret =) 
Prinsessan Angel har gjort två fina tofsar =) 
Charmtrollet Angel !!
Oj Pappi har lyft upp älskade Angel på kylskåpet =) 
Angel tyckte det var super kul vara uppe på kylen =) 
Älskade Angel leker hon är Pippi & är uppe på kylskåpet ... 
Pappi har lyft upp älskade Angel Som tyckte det var super kul =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel ville korta Mammi även idag =) 
Jag är lite sliten & trött & börjat få feber igen ... 
Jag är världens lyckligaste & Stoltaste Mammi!!! 
Älskade Angel kortar Mammi =) 
När Putte kom hade han med mitt favvokaffe =) Tack & Gud vad gott det var =) 
Ja nu ikväll när Putte kom hade han med mitt favvokaffe YUMMIE"!! Så snällt & Gulligt av han =) snacka om att jag blir bortskämd ;) 
Men ni ser som vanligt i andra bloggen Wow MYSPYS & jag e så HAPPY HAPPY ;) 
Nu ska vi mysa ner oss &  se lite på tv & ha tv mys här hemma =) 
så vi hörs imorgon igen & håll nu tummarna att febern inte stiger så jag kan få bli frisk nån gång .