lördag 30 maj 2015

Jag körde "Kissen" Till bilgrejen i Vännäs & vi hämta upp Anna =) Angel njöt av att hoppa & busa =) Sen åkte vi till strandvillan bada & LördagsMyser för fullt =)

Godkväll på er sötnosar , imorse gick jag & Angel upp & Putte sov vidare .
Det är underbart väder & jag & Angel var ute en stund & Angel plocka så fina blommor & sen satt hon länge & klippte & tejpa ihop en bukett gräs till Putte & till mej så otroligt gullig & Go Angel är =) 
När Putte vakna kom han & sa nu sticker vi till vännäs på nån bilgrej ;) 
Sagt & gjort vi satte in Angel & hennes stol & jag körde kissen till vännäs & Vi plocka upp Anna & åkte till bilgrejen =) 
Angel käka hamburgare ,glass ,hoppa hoppborg & vi var & kolla i bilmuseumet & såg tävligarna & hade en underbar dag .
Sen lämna vi Anna hemma hos henne igen & åkte hem hit till berget & hämta lite grejer sen ner till strandvillan & Putte gjorde middag till oss & sen bada vi & myste i poolen =) 
Vi hade även massa Lördagsmyspys =) 
Angel älskar att bada så hon tyckte det var super kul bada i poolen & plaska & busa =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY !! Angel plockat så fina blommor till mej tack min underbara Docka !! 
Älskade Angel sitter & tejpar & klipper små fina gräsbuketter .. 
Prinsessan Angel grejar för fullt sp duktig hon är =) 
Mammis Älskade Docka Angel gör fina buketter !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel så stolt över sina fina buketter hon gjort =) 
Underbara Angel klipper så det blir jämt & fint så duktig hon är !! 
Se vilka fina buketter Angel gjort !! 
Så duktig min älskade Angel är !! 
Jag har kört Kissen till vännäs =) 
Prinsessan Angel i kissen =) 
Mammis älskade Docka Angel i Kissen =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Underbara Angel inne i bil museumet i vännäs ... 
Älskade Angel tyckte de var lite spännande se alla gamla saker .. 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Charmtrollet Angel kollar in alla gamla bilgrejer =) 
Coolt fräckt gammalt plan ... 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Underbara Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel ,Mammi & Putte vi kollar på tävlingen =) 
Prinsessan Angel med Mammi & Putte vi kollar tävling & Angel gottar sej med hamburgare =) 
Lite bilar & även kissen står fint parkerad =) 
Dockan Angel äter hamburgare =) 
Världens bästa Angel !! 
Älskade Angel kollar in tävlingen & gottar sej med hamburgare =) 
Till efterrätt blev det glass YUMMIE !! Angel gottar sej =) 
Angel tyckte det var gott med glass efter maten =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så underbar !! 
Kolla denna söta lilla bubbla som var med & Tävla haha 
Den hade små söta gamla cyklar & hatboxar osv .. 
Underbar söt bil =) 
Mammis älskjade Docka Angel fick en keps =) 
Prinsessan Angel är med & kollar noga på tävlingen =) 
Älskade Angel var med & rösta på bilarna & det var kul =) 
Massa andra fina bilar var där också =) 
Dessa är i final massa olika fina bilar =) 
Angel i hoppborgen =) 
Angel älskar att hoppa ... 
Angel hoppa & hade kul =) 
Angel med sitt underbara skratt =) 
Detta var super kul tyckte Angel =) 
Världens vackraste & Duktigaste Angel !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel hoppar igen =) 
Det var mycket skratt & bus =) 
Angel slänger sej & studsar upp igen =) 
Prinsessan Angel i full fart & hoppar =) 
Nu ska min lilla Going Angel vila lite =) 
Man blir trött av att hoppa =) 
Älskade Angel vilar lite =) 
Angel njuter i solen & tar en pause =) 
Älskade Angel !! 
Min Älskade Gumma Angel plocka blomma till mej =) 
Gud vad underbar & go du är min älskade Angel !! 
Min Fina blomma Angel plocka till mej Tack min underbara gumma =) 
& den fina blomman Angel plocka till Putte Tack min älskade Gumma vad go du är =) 
Älskade Angel äter middag som Putte gjorde när vi kom till strandvillan =) 
Satt gott med spagetti & korv Putte slängde ihop när vi kom till strandvillan =) 
Världens bästa Angel  i poolen =) 
Underbara Angel vinkar glatt i poolen =) 
Min Vackra fina duktiga Angel !! 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Angel älskar att bada !! 
Angel njuter av att bada i poolen =) 
Angel var först i poolen & jag & Putte kom i sen =) 
Putte grejar med termometern innan vi gick i & Angel plaskar för fullt 
Angel busar & plaskar för fullt =) 
Världens vackraste Angel gud vad jag Älskar dej !!! 
Putte duka fram lite Lördagsmys =) 
Nu har vi haft Lördagsmys & även badat & myst i poolen & Nu sover min lilla Docka gott i sitt rum här i strandvillan =) 
Jag & Putte ska se tv & myspysa lite så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla =) 

Glöm ej kolla andra bloggen ;)