måndag 4 maj 2015

Hämta Angel från dagis !! Beställt uteduschen =) Utemöblerna kom =) Bilvård =) Planering av Poolen =)

Hej sötisar ,idag var Angel så glad över att åka till förskolan & träffa sina kompisar igen .
Men vid lunch ringde förskolan & sa att dom trodde Angel fått en allergisk reaktion eftersom Angel sa det klia i munnen & hon var röd om kinderna & hade några utslag .
Jag fråga vad hon ätit eftersom Angel är inte allergisk mot något .
Dom sa att dom ätit pannkakor & hallonsylt så var ju inget konstigt .
Men skynda & hämta hem min lilla Docka & tackolov så var det ingen fara med henne .
Såg att hon hade några små svaga röda utslag ,men Angel berätta att det blev innan dom åt när dom var ute & lekte .
Vet inte vad jag ska tro men Angel är kärnfrisk & har inte märkt av någon allergis reaktion alls .
Men funderar på om de kan vara det schampot vi tvätta Angels hår med igår ,för det var ett sånt där billigt barn schampoo "jake & piraterna" & såna kan ju ge lite allergiska utslag ...& det var första gången vi tvätta Angels hår med det ...
Men Angel var hemma här & vi lekte ute i det sköna vädret .
Dom nya utemöblerna kom idag & Snälla Daniel & Rebecca montera ihop & gjorde i ordning =) 
Älskade Angel hjälpte också till =) 
Det blev super bra & jag är helnöjd .nu bara invänta resten av leveransen ,ska bli kul att få iordning på uteplatsen nu =)
Putte & Emil åkte upp till skellefteå & fick lämnat in kaminen som var söder så hoppas nu det går bra .
Kolla andra bloggen wiiie så myspys vi har ;)  
Äntligen valt & beställt en utedusch ska va bäst i test tydligen ...som vi ska ha bredvid poolen =) Får komma på en lösning så går det kanske koppla till den externa kaminen så den också värmer vattnet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel leker med sina barbies =) 
Älskade Angel så LOVELY!!! 

Blev en liten bilvårdsdag =) 
Underbart väder ute så vi börja städa ur min bil =) 
Mammis älskade Hjärta Angel var med & städa Mammis bil =) 
Angel alltid så Go & Glad !!! 
Världens underbaraste Angel njuter ute i solen =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Dagens instagrambild =) 
Äntligen kom leveransen av nya utemöblerna =)
Underbara Angel tyckte lådan var perfekt & ha som båt =) 
Älskade Angel börja leka & busa med stora lådan =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel !!
Det var massa massa att skruva ihop =) 
Prinsen Daniel igång & montera ute möblerna =) 
YUMMIE!! Kycklingtallrik med ris satt fint =) 
Världens bästa & Duktigaste Angel hjälper till flytta sin hammock nu när vi gör i ordning verandan =) 
Angel är så stark & duktig & hjälpsam !! 
Vi flytta matdelen till andra sidan men är inte klara än ska ju fram dukar blommor osv senare =) 
& vi satte nya möblerna där matbordet va osv .. 
Nya Loungesetet ,underbar hörnsoffa typ =) 
Underbar relaxavdelning med 2 st olika lounge set en hörnsoffa  & en vanlig soffa med fåtöljer =) 
Vi ska ju bygga ut altanen som vi prata om förra året så tänk på höger sida av kortet blir en utbyggnad & en pool =) 
Vår nya relax avdelning längtar nu tills poolen & bygget e klart ,har ju planerat detta i över ett år nu =) 
Angel har ritat & gjort fint med stämplar =) 
Älskade Angels fina teckning =) 
Mammis älskade Docka Angel i sitt kvällsbad =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar i badet =) 
Världens underbaraste Angel busar & plaskar =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser under filten efter badet =) 
Charmtrollet Angel myser !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel ville även ikväll korta Mammi =) 
Jag är världens lyckligaste & stoltaste Mammi !! 
Angel kortar mej igen =) 
Angel säger åt mej att sitta still haha 
Jag försöker vara allvarlig för Angel vill ta kort =) 
Angel tar kort med min mobil så blir suddigt =) 
Angel leker fotograf & kortar mej med min mobil =)  
Gud vad underbart väder det vart idag =) 
Vi har vart ute & fixat & det ska bli så kul få i ordning & som ni vet så skulle vi bygga ut verandan redan förra året & sätta ner en pool ,men då börja ju massa annan renovering av kök & badrum osv så vi sköt fram det till nu =) 
Ska ju göra lika snyggt & Fint som ni sett på bilder i strandvillan ,Putte var duktig & gjorde ju sin förra året efter jag sa att jag skulle bygga en sån kantig ut på verandan & sätta pool i ,men sa att jag väntar tills nästa sommar eftersom det blev för mycket bygga förra sommaren .Putte Byggde superfint & precis så som jag förklara jag skulle ha så det blev super snyggt  & satte i en pool så det är lite gulligt han gjorde som jag ville ha det & ska ha det även här hemma ,så vi har bra smak & tycker samma & det är kul & bra =) 
så de är tackvare mej & mina idéer det blev pool  & det utbygget där =) 
Skillnaden är att jag kommer ha en pool med bubbel & ledbelysning & en 6kw värmare extra än den externa kaminen & även en utedusch i anslutning till poolen =)  
Men nu påbörjas det snart bygge här gud vad jag längtar =) 
Så nu ska de äntligen bli dax =) 
Nu sover min lilla Prinsessa Angel i sin säng & Vi ska se lite på tv & ha Myspys Men det ser ni i andra bloggen som vanligt ;) 
Wiiiie så Lycklig jag är att de finns inga ord =) 
Önskar bara att jag kunde bli av med denna jävla febern som kommer & går =) 
Men vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla sötisar för det ska vi ha  =)