torsdag 28 maj 2015

Gizmos klösträd kom idag =) Älskade Daniel bygger sin altan =) Angel busar & är stolt =)

Godkväll sötnosarna som sitter & läser detta =)
I dag kom Gizmos klösträd hem & de var mycket poppis för alla katter kan jag lova ,vi satt & skratta åt hur dom busa & lekte & Angel tyckte det var super kul =) 
Dom nya utemöblerna till Daniel & Rebeccas altan kom idag så dom greja & hade sej & det blir superfint =) 
När jag grejar med datan får jag hjälp av 3 st kattungar som tycker det är intressant att det rör sej på skärmen så det är inte lätt att sitta vid datan =)
Kolla alla våra privata mysbilder på andra bloggen som vanligt =)   
Gizmo & Snövit hjälper mej =) 
Katterna tycker datan är kul = )
Snövit & Gizmo !! 
Så söta kattbebisar =) 
Gizmo & snövit busar =) 
Sötnosarna ... 
Gizmo & Snövit bråkar lite om vem som ska sova i mitt knä =) 
Snövit somna på mej en stund =) 
Snövit öigger & sover i mitt knä =) 
Se så söt lilla snövit är =) 
Stort paket kom till Angels katt Gizmo idag = )
Detta klösträd har vi köpt till Angels katt Gizmo =) 
Köpt lite adaptrar =) 
Ja de var inte bara en del att bygga ihop .. 
Lilla Gizmo är först på plats & spana in trädet =) 
Gizmo funderar på att klättra upp =) 
Gizmo på väg upp i trädet =) 
Gizmo är duktig på att klättra =) 
Nu kommer hon upp ur hållet längst upp =) 
Nu är Gizmo snart uppe i toppen =) 
Gizmo sitter & trivs högst upp =) 
Gizmo tycker det är spännande kolla in allt nytt =) 
Bollarna var extra roliga =) 
Gizmo leker med bollarna =) 
Gizmo spannar in allt som finns i klösträdet =) 
Detta var spännande =) 
Angels katt Gizmo bussar för fullt =) 
Nu kommer dom andra kattbebisarna =) 
Snövit hänger upp ner  i hängmattan & kollar in allt =) 
Söa lilla snövit i hängmattan =) 
Gizmo har kul med bollarna =) 
Katterna har kul & klättrar runt för fullt haha 
4 av 5 katter i trädet =) 
Gizmo,Nala,Snövit & Kaira i trädet bara Hammy som är på golvet =) 
Katterna roar sej =) 
Köpt hem blekmedel så får se när jag bleker håret =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel fick ett Frost puzzel & Bamse nalle idag va Daniel & Rebecca =) 
Älskade Angel har gjort en fin leksak till sin katt Gizmo =)
Älskade Angel busar =) 
Prinsessan Angel !!
Mammis älskade Docka Angel !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Charmtroll Angel !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så otroligt underbar !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Angel äter kvällis i soffan & myser =) 
Världens bästa Angel !! 
Prinsessan Angel busar & myser =) 
Världens bästa Angel i sin säng nu ska hon snart sova =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel så underbar !! 
Min underbara Angel ska nu sova & vi pratar & myser lite först =) 
Kolla vad fint min älskade Pappa lagt på fb ,jag blev så rörd ,,Gud vad jag saknar min älskade Pappa !! 
Bild på hur fint Pappa har gjort i sin trädgård .. Duktig han är .Älskar dej Pappa !! 
Min älskade Son Daniel är duktig & bygger en altan med belysning i .. 
Älslade Daniel har kommit långt =) 
Se vad fint det blir ... 
Daniel bygger altan utanför sin bod =) 
Superduktig Daniel är ... 
Är bara lite kvar så är altan klar ... 
Vart en mysig dag & Angel är så stolt & Glad över sin Gizmo katt som snart är så stor så hon kan bo här inne med oss även på natten =) 
Nu sover min lilla Prinsessa gott & vi ska mysa ner oss i soffan & se tv & mysa som vi är så bra på =) 
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)