fredag 15 maj 2015

Dålig kvalité på paviljongen =) Putte överaska med romantisk middag & massa levande ljus =)


Underbart då var det Fredag & helg igen =) 
När vi vakna i morse så såg de ut som det hade snöat eftersom det var helt vitt när jag titta ut ,men såg snabbt att det var paviljongen som gått sönder & det vita taket låg mot fönstret ... Suck ,men har tagit kort & mailat & kommer självklart få en ny =)
Vi har byggt lite till på altan =) Men går tyvärr inte göra så mycket innan poolen kommer . 
Angel & Pappi är hos Björn & Maria & där grilla dom revbensspjäll som Angel åt hur mycket som helst av så det gillar hon =) 
Angel var kvar hos Björn medans Pappi var uppe i Morfars hus & greja inför försäljningen =) 
När ja åkte ner till strandvillan & Putte överraska med marinerat kött som han grilla till oss & potatisgratäng osv så blev en super god romantisk middag .
Sen hade Putte tänt massa massa levande ljus överallt & gjort super mysigt framför allt i sovrummet =) 
Vi invigde parasollet Putte köpt & ha ovanför poolen så vi bada & myste =) 
MASSA MASSA Mer underbara MYSPYS Bilder på oss i andra bloggen men ni ska få några opersonliga här =) 
Så dålig kvalité vill ja säga .. 
Även fästena var böjda .. 
& en till skena som var av på mitten ... 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel myser med en hundvalp =) 
Mammis älskade Docka Angel spelar spel =)
Prinsessan Angel & Axel spelar Spel =) 
Björn grillar revbenspjäll... 
Älskade Angel ska hoppa lite =) 
Björn är förste grillare =) 
Världens underbaraste Angel gungar lite =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel kollar noga när Björn Grillar =) 
Mmmm YUMMIE !! Ny grillade Revbenspjäll =) 
Underbara Angel ska äta ny grillade Revbensspjäll =) 
Angel tyckte det var super gott =) 
Mmmm YUMMIE!!! Mammis underbara Angeö gottar sej med revbenspjäll =) 
Älskade Angel äter med Pappi , Björn ,Maria ,Axel & Elvira & Pappi =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel!! 
Angel & björn busar & leker =) 
Angel har målat en så fin Turtles teckning =) 
Se vad fint Angel har ritat =) 
Angel så otroligt duktig på att måla & Rita !! 
Kolla vilket FINT Armband jag fick av älskade Angel i tidig Morsdag present =) Det står Angel & Mamma som Angel satt ihop själv så duktig hon är & jag blev så rörd över så fint det var =) 
Angel har även satt ihop Daniel & Rebecca så fint & duktig Angel är !! 
Här har Angel satt ihop Rebecca helt själv så duktig Angel är på att stava ... 
Här har Angel satt ihop Angel & Mamma & Hjärtan helt själv så otroligt duktig jag blir så rörd Tack min underbara Angel det var det finaste armband jag någonsin sett !! 
Finns inga ord för hur fint detta armband är som jag fått av min älskade Angel ,Tänk hon har suttit & letat upp rätt bokstäver & satt ihop detta fina armband gud vad fint !! 
Putte överaska med Romantisk Middag till oss när jag kom =) 
Marinerat grillat kött & potatisgratäng =) 
I sovrummet hade han tänt massa levande ljus överallt ... 
Se vad mysigt ...
På både mitt & Puttes sängbord var det massa levande ljus ... 
Bredvid kortet Putte har på sin sida på oss var det massa levande ljus tänt .. 
Så fint gjort ..
Även i fönstret var det massa ljus tänt ..
Så mysigt & Fint gjort Putte överaska med gjort så fint =) 
När vi satt ute kom en vitt Hare & titta på oss =) 
Den satt där länge & Titta .. 
Jättefin vit hare satt & titta på oss =) 
Sen hoppa det fram en till så det var 2 st vita harar på besök =) 
Här är parasollet Putte köpt så det ska vi inviga nu & ta en mysbad i Poolen =) 
Putte har köpt & satt upp ett parasoll över poolen som vi nu ska inviga =) 
Vart en mysig fredag & nu ska vi i poolen & ta en mysigt kvälls bad & inviga parasollet =) 
Ha en fin fredagskväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)  
massa underbara privata bilder andra bloggen ;)