torsdag 14 maj 2015

Börjat rensa lite här hemma =) Altanbygge i gång =) Angel så otroligt Go & underbar =)Massa MYS vi har =)


Hej & hopp Godingar ,idag Har jag & Angel börjat rensa i hennes rum här nere & herre gud vad mycket man samlar på sej =) 
Men nu är det bara dom 4 st överskåpen som jag inte når i hennes rum sen är hela hennes rum klart & det känns skönt gått igenom allt varenda liten väska & sak i hela rummet =) 
Ska försöka ta ett rum i taget tills hela huset är genomgått =)
Känns skönt att vara igång med rensningen i allfall =)  
Vi har påbörja lite på verandabygget & jag längtar så jag kan dö tills de är klart ju haha .
Angel var så gullig ,när jag rensa hennes garderober kom en liten bebispool fram hon var snabb att ta den & försvann in i badrummet & efter en stund ropa hon att jag skulle komma =) 
Jag såg att Angel tagit & blåst upp den lilla poolen lagt den i badkaret & fyllt med vatten & klätt av sej & satt sej & badat ,min älskade Lilla gumma börjar bli så stor & så duktig hon är min lilla Sessa =) 
Kolla alla fina mysiga bilder på oss & myset i andra bloggen =) 
Älskade Angel sjunger för Wille =) 
Prinsessan Angel så Go & Glad & Sjunger för Wille-Killen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel bjuder på saft hon gjort av smält glass & vatten =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel har ritat så fint =) 
Älskade Angels fina teckning hon gjort =) 
Se vad fint min Underbara Angel målat =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY !! Angel gottar sej med en negerboll =) 
Har börjat sorterat i Angels rum här nere & går igenom garderoberna & just nu e de min ena .... 
Ja min ena garderob mycket kläder & göra sej av med =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel hitta en liten bebispool när jag rensa i hennes Garderober & Angel tog den & efter en stund ropa hon ,då hade hon lagt den i badkaret & klätt av sej & tappat upp vatten & satt & bada Min älskade Lilla sötis så duktig =) 
Bygget är igång lite smått & Angel är med & hjälper till =) 
Mammis älskade Docka Angel ute & busar =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel älskar att åka fyrhjuling =) 
Lilla bebiskatten kom & la sej i mitt knä =) 
Så Mysigt & söt bebisen är =) 
Om Vi ska ta en kattbebis av Daniel & Rebecca så blir det denna här sötisen =) 
Så otroligt söt & go !! 
Denna sötnosen funderar vi på att ta men är inte säker än =) 
Alla tre bebisarna busar för fullt =)
Se så söta dom är nalas små kattbebisar =) 
Världens underbaraste Angel äter kvällis till trolltider =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej med kvällis =) 
Gud vad jag Älskar dej min Underbara Angel !! 
Klicka hem världens bästa Kaffe glas Dubbelväggade som håller värmen men blir inte varma på utsidan =) & tvärtom har man kallt i så håller det kylan men är inte kall på utsidan så blev 6 st såna här för 349kr för 2 st var kampanj på dom nu =) 
Samma fast i mindre st & 6 st för 597kr =) Passa på när de var kampanj på dom Tjohooo är så glad & gud vad jag längtar tills dom kommer =) 
jag Fick en varm go macka nu på kvällen =) 
Är så nöjd över dagen & fått hjälp av Angel ,Daniel & Rebecca men nu är dom på middag hos Rebs Farmor =) 
Angel är otroligt duktig & lillgammal & hon är så duktig på att hjälpa till =) 
Skönt att veranda bygget är igång lite smått igen & ser att det kommer bli super bra , jag har svårt att vänta tills de e klart =) 
Nu blir det soffmys här hemma så vi höres i morgon igen =) Ha en fin kväll på er alla !!