lördag 23 maj 2015

Angel var hos Björn & Maria =) Jag & Putte tog årets Premiären tur med hans "kisse" Wildcaten =) Vi Grilla bada & myste & åkte runt på premiär i stan =)

Godkväll på er sötisar, imorse tog vi en lång mysmorgon & titta lite på barn tv & myste .
Sen Packa Angel en liten påse eftersom hon ska vara hos Björn & Maria tills imorgon ,för jag & Putte ska ut med " kissen" det är ju den årliga premiären =) 
Så det blir grilla & mysa innan vi åker ut & det är Emil som kör ikväll =) 
Daniel & Rebecca körde upp Angel till Björn & Maria .
Angel har vart lite ledsen så det var super jobbigt att hon åkte & jag ångra mej tusen gånger & övervägde att stanna hemma .... 
Men Björn sa hon blev glad direkt igen .
Väl i strandvillan så kom Simon,Håkan & sen kom Åke ,Linda Robert & henke & Annsofie & Hugo ,Emil ,Andre & sara kom ditt =) 
Lagom till maten kom Kevin & sara =) 
Vi grilla & käka & det var super trevligt =)
Sen åkte vi ut med bilen & vi åkte till verket först & där spela Emil Karlsson med sitt band vi lyssna på dom & jag stötte på Affe & hans Amanda där =) 
Sen åkte vi Jag,Putte Emil,Andre ,Åke & sara i Kissen runt i stan ,
Sen släppte vi av Sara hemma hos henne .
Vi har haft massa myspys =) 
Vad jag hört så har Angel busat & haft kul & Axel tog med & natta Angel som fick sova med Axel inatt.   
Kolla alla fina mysiga bilder på andra bloggen wow ;) Nästan lika mysiga som 17 Majs bilder =) Fast dessa är mysigare =) 
Prinsessan Angel myser till frukosten =) 
Älskade Angel busar lite =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel busar & har sparkcyklarna som skidor säger hon =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Världens bästa & Underbaraste Angel med sin grodis =) 
Charmtrollet Angel busar =) 
Världens underbaraste Angel vinkar hel till er =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Världens bästa Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel i sin Frost klänning så fin !! 
Älskade Angel har gjort sej klar för att åka till Björn & Maria =) 
Älskade Angel så vacker !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!! 
Världens vackraste & underbaraste Angel i sin frost klänning så fin hon är !! 
 poolen börja bli klar för oss =) 
Putte skicka bild att jag skulle skynda mej =) 
Putte grillar för oss =) 
Mmm YUMMIE!! Snart mat =) 
Åke & Henke sitter & Pratar & Putte grillar =) 
Vi var på verket & såg Emil ,K, Spela =)  
Har vart en trevlig kväll & Putte är så myspysig ;)
Vi har haft kul & MYSPYS =) 
Saknar min lilla Angel & har inte kunnat sluta tänka på henne .
Men detta är nyttigt för Angel att vara ifrån mej ibland så måste för hennes skull & imorgon kommer hon ju hem min lilla Prinsessa .
Nu ska jag & Putte mysa ner oss i sängen så vi hörs imorgon gen =) 

Glöm ej kolla andra bloggen på alla underbara bilder på oss ikväll =) 
Massa massa