fredag 22 maj 2015

Älskade Angel överaska mej ,hon börjar bli så stor & självständig =) FredagsMys Pys =)

God kväll på er alla , imorse blev jag så överraskad av Lilla Angel ,Medans jag greja med frukosten så ropa Angel kom Mamma & jag gick in i vardagsrummet för trodde Angel satt & kolla på barntv som hon brukar ... 
Men min Lilla Sessa hade gått in i badrummet & tagit av sej kläderna & hoppat in i duschen & stod & duscha helt själv .
Min lilla Angel börjar bli stor & väldigt självständig .
Angel blev så stolt när jag berömde henne & hon sa stolt Mamma gå ut jag ska duscha ,så jag satte mej precis utanför & hörde hur Angel duscha sjöng & hade sej =) 
Sen kom hon stolt ut & var ny duschad =) 
När Angel kom från förskolan busa vi & hon gjorde kojor i badrummet & sen gjorde vi varma mackor & myste med =) 
Daniel Greja med deras altan & satte belysning i & det blev super fint ,så duktig han är min lilla prins =) 
Nu har vi dukat fram Fredagsmys & ska myspysa lite & se filmen frost =) 
Massa mys bilder andra bloggen på oss =) 
Njöt av en go kaffe i dom nyta kaffeglasen från Bodum med dubbelväggade glas =) 
Faktura på Bubbel poolen som kommer om en vecka ca =) sen kommer det en faktura till på isoleringen av poolen ... 
Fick beställt lite askkopar att ha ute tyckte dessa va lite coola =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel spexar lite =) 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!! 
Charmtrollet Angel spexar =) 
Älskade Angel spexar med Putte när han var på jobbet & vi skicka en bild till han & vi fick en rolig bild på Putte  tillbaka =) men den ser ni i andra bloggen =) 
Min Underbara Angel har gjort en fin koja i badrummet ... 
Mitt underbara Hjärta Angel så duktig !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel leker i sin koja =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Se vilka fina kojor *lskade Angel gjort .. 
Prinsessan Angel Har byggt 2 st kojor ett under sminkbordet & ett bredvid =) 
Tittiut mitt älskade Charmtroll Angel i sin koja =) 
Världens underbaraste Angel så älskad !! 
Våran lilla bebis katt Gizmo =) 
Denna lilla söta ska bli min & Angels =) 
Mmmm YUMMIE!!! Varma mackor =) 
Underbara Angel gottar sej med varma mackor =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel så otroligt duktig !! 
Angel fick en rolig chokladask till fredagsmys .. 
& en Tom & Jerry påse ... 
Angel vissar stolt upp sin chokladask .. 
Älskade Angel så Underbara & Go !! 
Vi har dukat upp lite fredagsmys =) 
Mmm YUMMIE!! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel nu blir det mys =) 
Prinsessan Angel sten slockna till filmen frost ... 
Världens underbaraste Angel somna gott till filmen i soffan !! 
Älskade Daniel har satt decklights på deras altan så fint & duktig han är !! 
Vart en dag i full rulle ,jag är så imponerad av min älskade Angel som är så otroligt duktig & börjar bli så stor & självständig =) 
Nu sover min lilla docka här bredvid oss i soffan & vi ska se film en stund & ha myspys ;) 
Hoppas ni har en fin fredagskväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)