söndag 17 maj 2015

17Maj & Putte överaska mej med våfflor & korv till frukost Vi invigde hans Mammas gamla våffeljärn =) Putte överaska med fyrverkerier osv =) Angels Dopdag & Norges nationaldag =) Vi Firar ordentligt =)

Grattis Älskade Angel på din Dop dag =) 
Dagens instgram & Facebook bild & text Grattis älskade Angel & Norge =) 
Hipp hipp Hurra För 17 Maj idag & det är även älskade Angels dopdag =) 
Jag blev ju överraskad med fyrverkerier på många sett i natt av Putte =)
När jag vakna hade Putte gått upp & gjort våffelsmet & tänt poolen & fixat med Norsk Frukost =)
Vi gjorde våfflor i Puttes Mammas gamla gjutjärnsvåffeljärn som han åt våfflor från när han var liten så vi invigde det våffeljärnet för det har han inte ätit ifrån sen han var barn & det var kul =)
Så jag fick våfflor & korv som är Norsk tradition Tack snälla Putte för du e så snäll & så gulligt =)
Hemma på berget slog älskade Angel precis sin lilla söta näsa & blöde när  vi kom så blev att trösta & mysa med henne .
Jag & Angel tog på oss våra Norska bunader & gjorde oss klara & Vi gjorde våfflor & korv & Fira Norge & Angels Dopdag  =) 
Vi har massa massa Mys kolla andra bloggen som vanligt massa underbara mysbilder på oss =) Soooo Happy happy =) Massa  Mys vi har =)   
Putte har hittat fram det gamla våffeljärnet i gjutjärn som hans Mamma gjorde våfflor i när han var barn =) 
Putte överaska med att ha gått upp tidigt & gjort våffelsmet för mej =) 
Putte grejar för fullt för att göra en fin frukost till mej =) 
Premiär här steker vi första våfflan i de gamla järnet =) 
Så kul att jag & Putte inviger det våffeljärnet som Putte åt våfflor från som barn =) 
Blev lite spill men de torka Putte bort =) 
Första våfflan klar =) 
Dagens instagrambild på vår frukost =) 
Även på fyrverkerierna =) 
Nu har vi stekt klart våfflorna =) 
Stackars min älskade Angel har slagit sin lilla söta näsa :( 
Mammis älskade Hjärta Angel har slagit näsan i gungan & blödde lite så jag satte mej & Trösta & myste med lilla Gumman !! 
Pappi duktig & grejar med altan .. 
Kommer bli super snyggt när det är klart =) 
Pappi små grejar med de som går att greja innan Poolen kommer =) 
Dagens instagrambild =) 
Dagens instagrambild på Mor & Dotter i våra Bunader =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mor & Dotter i våra Norska Bunder =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel i sin Norska Bunad & Norska flagg =) 
Älskade Angel så underbar & Fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så Fin !!! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Jag är världens stoltaste & Lyckligaste Mammi med min underbara Angel !! 
Mor & Dotter Firar Norges nationaldag & Angels dopdag =) 
Mor & Dotter i våra fina Norska Klänningar !! 
Älskade Angel spexar & busar för fullt =) 
Världens underbaraste Angel viftar för fullt med Norska flaggan =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Världens vackraste Angel i sin fina buntad & firar Norge & sin dopdag !! 
Mammis älskade Prinsessa Angel så Fin !! 
Underbara Angel tycker det var super kul att vifta med Norska flaggan =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel busar för fullt =) 
"Ja vi elsker dette lande" sjunger lilla Angel så fint =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel firara för fullt =) 
Världens finaste & underbaraste Angel !! 
Prinsessan Angel med Norska flaggan =) 
Älskade angel tycker det är så kul att fira Norge idag & sin dopdag =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Angel alltid så Go & Glad !!! 
Nu ska vi äta våfflor & korv =) 
Mmmm YUMMIE!!! Våfflor & korv gillar vi =) 
Underbara Angel vid matbordet & ska nu frossa i våfflor som vi gillar =) 
Mammis älskade Angel så LOVELY!!! 
Pappis skrutibang bang blev hämtad i dag =) 
Pappi har sålt sin gamla bil =) 
Nu är Pappis gamla bil lastad & körs iväg =) 
Skönt bli av med massa bilar som stått på gården =) 

Min Älskade Pappa skicka bilder på sitt nya hus =) Detta är en bastu så fint ... 
Stor & fin trädgård =) 
Huset min Älskade Pappa ska bo i =) 
Jättefin Bastu =) 
Min älskade Pappa håller på greja inne i huset kommer nog bli superfint =) 
Mammis älskade Gosegumma busar =) 
Mammis älskade Hjärta Angel släpper inte Norska flaggan utan viftar för fullt med den =) 
Min älskade Lillasyster Linda har köpt denna söta katt till Älskade Hampus =) 
Älskade Linda hämta hem denna söta katt till Hampus idag så nu är dom också med katt =) så söt den är =) 
Har vart en fin 17Maj ,men saknar min älskade Pappa så otroligt mycket & det kändes jobbigt att inte kunna åka hem till han & Fira 17 Maj i år :( 
Älskade Angel tyckte det var super kul att vifta med flagga & ha Norsk Bunad/Klänning på sej & Fira både sin dopdag & Norges nationaldag =) 
Nu blir det lite soffmys här så vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla mina fina läsare =) 
Gud vad Jag är lycklig tjohoooo =)