fredag 24 april 2015

Var i stan =) Invigde dom nya utemöblerna i strandvillan & FredagsMys i poolen =)

Godkväll på er Godingar,blev en liten mysmorgon innan vi gick upp & tog tag i dagens jobb & alla måsten =) 
I dag hjälpte jag till & hämta Peters nya firmabil på Mercedes =) 
Jag passa på & gå in & köpa 2 par sandaler till mej & ett par till Angel medans Peter var inne & skrev köpepapper osv.
Angel blev Hämtad i den nya bilen & Angel blev stormförtjust i den & satt bra =)
Nu i kväll är vi i strandvillan & dom nya utemöblerna som köptes idag blev super snyggt här =) 
Det  blev dom utemöblerna som jag tyckte skulle passa bra i strandvillan & det är så kul att det köptes precis samma utemöbelset som jag köpte för några dagar sedan till "berget" =) Riktigt snygga kan jag säga =) Men jag har ju bara så BRA smak ;) 
Vi badar i poolen & har massa myspys & invigde utemöblerna & så mysigt med levande ljus överallt & sitta i poolen & verkligen ha gudomligt massa Myspys Wiiie ;) & vara barnledig ;) 
Men KOLLA Andra bloggen verkligen UNDERBARA bilder på oss & allt mysigt ;) Wiiie vad livet är underbart ;)  
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel tyckte om Pappis nya bil & blev premiär åk från dagis  =) 
Mina favvo naturgodisar YUMMIE !! 
Mina nya sandaler fast med strass & bruna .. 
Mina andra par jag köpte idag svarta med strass men samma modell som dom vi köpte igår =) 
Angels Nya vita sandaler jag köpte idag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Anmgel snickrar & bygger stolt jättefina saker =) 
Älskade Angel så otroligt duktig & snickrar så fint !! 
Angel har gjort 2 st bilar ... 
Angel har gjort ett fint bord till sina dockor så duktig hon är mitt lilla Hjärta =) 
Dessa fina konstverk snickra Angel ihop idag så duktig hon är !! 
 köpte exakt samma set utemöbler som jag har på berget & som jag  tyckte skulle passa bra i  strandvillan & det blev superbra & snyggt =) 
Stort långt bord & stolar =) 
Instagrambild på strandvillans utemöbler =) 
Nu blir det bad i poolen =) 
Mysigt vi har i poolen med massa levande ljus  & musik & massa myspys ;)LYXIGT Vi har det !!  
Putte tog med smirnoff ut & se vad fint dom ljuser de e lampor under dryckeshållaren =) 
Lyktan jag köpte till strandvillan där det står "välkommen hem till oss " på lyser så fint på trappan & blev fint med nya utemöblerna =) 
Jättefint med utemöblerna & ljuslyktan osv =) 
Nu ska vi ha massa Myspys i Poolen wiiie så LOVELY & vad UNDERBART =)
Ni MÅSTE Kolla andra bloggen så UNDERBARA Bilder på oss ;) 
Livet är bara så underbart & jag e så HAPPY ;) 
Ha en fin kväll på er sötnosar för det ska verkligen vi ha ,så hörs vi imorgon igen =)