tisdag 21 april 2015

Var hos min Älskade Pappa som tyvärr ska flytta 110mil härifrån imorgon :( Gud vad jag Gråter av sorg :( Tack Putte du alltid finns & Stöttar ;)

Godkväll på er sötisar, imorse var det en väldigt lycklig Angel få vakna & kolla igenom lådorna med alla fina saker ,det var 24st barbie dockor med massa kläder & Massa dockskåpsmöbler & barbie möbler & tillbehör i massor & flera hästar till barbie =) 
När Angel var på förskolan åkte jag till barnmorskan Maria igen & sen hämta vi upp Angel & åkte upp till älskade Morfar .
De var mysigt att va hos min älskade Pappa ,men samtidigt så otroligt SORGLIGT :( 
Är sista dagen för imorgon flyttar älskade Pappa ner till Gbg igen & det blir ca 110mil emellan oss :( 
När Vi åkte hem grät jag så mycket så jag var tvungen stanna bilen flera gånger & det hög bak i njurarna så mycket grät jag ...Fan rent ut sagt jag vill inte Pappa ska flytta men förstår han ,,,nu får han den sjukvården &hjälpen han behöver ... 
När vi kom hem myste Vi ner oss i soffan & jag känner hur ångesten blir värre & Värre ,jag kommer inte orka & klara att Pappa flyttar :(
Tack Älskade Putte som alltid finns & Stöttar osv 
Ni ser mer i andra bloggen som vanligt ,alla underbara bilder på oss hos Pappa i dag osv ;)  
Dessa lådor dök Angel ner i imorse =) 
Älskade Angel kollar in alla barbiedockorna =) 
Nala kolla in en häst ... 
Lite av dockhus möbler ,lampor osv .. 
Lite Barbie möbler osv .. 
Mer barbie möbler .. 
Massa olika fina barbie möbler .. 
Jättefina möbler .. 
Fanns allt möjligt fint .. 
Fin barbie säng =) 
Massa olika barbie dockor & bebisar & ken ..
En påse full med massa barbie kläder ... 
& en påse full med massa små tillbehör till barbie =) 
Prinsessan Angel så Glad över allt det fina hon fått =) 
Det var 24st Barbies & några bebisar & ken dockor =) 
Mammis älskade Angel leker direkt med sina nya barbies =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel var inne i badrummet & måla sej så fint =) 
Underbara Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel har gjort sej så fin !! 
Nu in till barnmorskan =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Daniel & Rebecca ska hjälpa morfar byta till andra sommardäck .. 
Prinsen Daniel så duktig & Hjälper Älskade Morfar !! 
Prinsessan Angel hos älskade Morfar =) 
Älskade Angel fick en jättefin klocka av Älskade Morfar =) 
Världens underbaraste Angel så stolt över den fina varg klockan hon fick av Älskade Morfar =)  
Underbara Angel stoppa badde under tröjan =) 
Min Älskade Pappa så ÄLSKAD & ÖNSKAD!! 
Världens bästa Morfar & Pappa !! 
Jag & Min älskade Pappa sitter & njuter av solen ... 
Älskade Angel & Axel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel sitter i Morfars Hammock & myser =) 
Det blev grillad kyckling & potatissallad =) 
Världens bästa Angel äter en kycklingklubba =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel njuter av kycklingklubba ute i solen hos Älskade Morfar =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskar dej så mycket världens bästa Pappa & Morfar !! 
Älskade Angel,Daniel & Rebecca äter kyckling & potatissallad =) 
Underbara Angel sjunger & busar för fullt =) 
Angel ,Daniel & Rebecca njuter av go mat hos Morfar =) 
Mimmi tittar troget på Angel när hon äter =) 
Mimmi Morfars fina hund hoppas Angel ska tappa nån matbit =) 
Angel & Mimmi !! 
Mimmi sitter & inväntar lite mat från Husse =) 
Prinsessan Angel med underbara Morfar !! 
Angel & Morfar har så fin kontakt & band !! 
Älskade Angel med världens bästa Morfar !! 
Morfar & Angel busar =) 
Älskade Daniel kramar Älskade Morfar hejdå ... 
Daniel med världens bästa Morfar !! Sorgligt hejdå !! 
Även Rebecca kramar Morfar Hejdå ... 
Rebecca & Daniel ska åka innan oss andra så dom kramas hejdå för imorgon flyttar min älskade Pappa !!
Min underbara Pappa så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!!
Mitt älskade Lilla bustroll Angel busar & leker hos Morfar !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Världens underbaraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Morfar & Angel äter bulle =) 
Prinsessan Angel med sin bulle hon fått av Morfar =) 
Världens vackraste Angel !! 
Jag & Min Älskade Pappa !!! 
Var tungt & Sorgligt att kramas hejdå :( 
Jag & Min Älskade Pappa kramas !! 
Hade svårt att sluta kramas då jag vet han flyttar imorgon :( 
Älskar dej så mycket Pappa & kommer sakna dej jättemycket !! 
Jag & Min Underbara Pappa !!! 
Jag var tvungen stanna här för jag gråt så mycket så gick inte köra !! 
Även här fick vi göra ett stopp för jag grät så mycket när vi åkte från Pappa :( 
Angel har fått inbjudningskort till kalas i brevlådan när vi kom hem =) 
Älskade Angel får inbjudningskortet =) 
Angel blev så glad över Mejas inbjudan till kalas =) 
Gud vad jag Älskar dej Min underbara Angel !! 
Det känns otroligt sorgligt att min älskade Pappa ska flytta ,men förstår han & vill ju de som är bäst för han .men det känns ändå otroligt tungt & ledsamt :( 
Samtidigt får jag ångest över att jag inte kunnat hälsa på han mer än jag gjort pga vinter kyla osv ... Uff så ledsen jag är :(
Älskar dej så mycket Pappa !!!  
Det var mysigt & trevligt att vara hos Pappa idag men samtidigt sorgligt eftersom jag vet det var sista dagen innan han flyttar :( 
Nu har vi kommit hem & Tack Min Fina Putte för all stöd & att du finns ;) 
Angel sten slockna i soffan & vi har myst ner oss i soffan & ska se lite film & ha mys & hoppas kunna skingra tankarna lite  !!
Se ALLA  UNDERBARA  bilder på oss hos Pappa i andra bloggen ;)