torsdag 30 april 2015

Valborgsfirande =) Deklarerat =) Börjar bli lite bättre sakta men säkert =) Fira Valborg på 2 ställen =)

Godkväll på er finisar, ja mår faktiskt ännu bättre idag även om jag inte är riktigt hundra än så i allafall 50 % ok & de är jag nöjd med & i dag kunde jag faktiskt stå upp & gå igen så jag blev så glad för det .
Jag var ju rädd att immunförsvaret klippt av resterande nervtrådar att det var därför jag inte ens kunde stå upp ,men nu vet jag att det var bara febern som spöka & tack gode gud för det säger jag =) 
I dag fick jag betalat räkningar & fixat deklartionen för oss här hemma =)
Var & satte lite blommor & gjorde fint på älskade Maj-Lis grav !!  
Sen var det göra sej i ordning så åkte vi till Björn & Maria & käka mat sen kolla vi på valborgsbrasan & grilla & Angel grilla marschmellows =)
Men kändes så konstigt sitta hos Björn & Maria & veta att Pappas hus där uppe var tomt ,jag ville hela tiden åka upp till pappa & grilla & Fira med han så det kändes faktiskt riktigt ledsamt :( 
Saknar min Pappa så mycket redan !! 
Jag var & Firandet en stund med Angel & Peter hos Björn & Maria tidigt på kvällen var en lugn valborg med brasa grill sång & lekar . 
Sen på kvällen åkte Vi & Fira valborg med bad i poolen & massa mys med levande ljus sång dans & MYSPYS på hög nivå ;) men det ser ni i andra bloggen ;) 
Gammal instargambild men ja är på bättringsvägen =) 
Älskade Angel när vi är hos Maj-Lis grav & gör fint !! 
Prinsessan Angel saknar "Mommo" Maj-Lis jättemycket !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel får en mjukglass i bilen =) 
Mammi & Angel myser med hundvalparna !! 
Pappi myser med en hundvalp !! 
Se så söt =) 
Angel så duktig med djur !! 
Mammis älskade Docka Angel med en hundvalp !! 
Mammi & Angel myser för fullt med hundbebisarna =) 
Världens bästa Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel äter middag =) 
Angel busar i höt lite =) 
Var ett bord dukat med saft & korv osv till grillningen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel dansa & Sjöng med på sångerna =) 
Angel är så duktig på dans & sång !! 
Nu blev det lekar framför brasan =) 
Angel,Elvira ,Axel & Klara var med på lekarna =) 
Prinsessan Angel så duktig & klappar & leker =) 
Dansa älskar Angel =) 
Mammi med Angel & Elvira =) 
Världens stoltaste Mammi Med Angel & Elvira vi myser vi brasan =) 
Mor & Dotter mys vid brasan =) 
Mammi & Angel tycker det är så fint med brasan =) 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel Så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Charmtroll
Världens underbaraste Angel !! 
Älskade Angel har köpt marschmellows som vi ska grilla =) 
Angel grillar för fullt =) 
Prinsessan Angel är duktig på att grilla =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Underbara Angel !! 
Mmm YUMMIE!!! Angel äter korv =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel grillar & myser för fullt =) 
Världens bästa Angel !! 
Älskade Angel,Axel,Elvira & Klara !!! 
Far & Dotter grillar =) 
Älskade Angel & Pappi grillar för fullt =) 
Angel tyckte det var super gott med grillad marschmellows =) 
Stolta Pappi med våran underbara Angel !! 
Pappi grillar med Angel & Axel =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Har vart en lugn & fin valborg & mysig att få fira valborg med Angel en stund & mysigt se brasan & grilla sjunga dansa & lite lekar för Angel =)
Men Nu har vi åkt jag & min Darling & fira Valborg för vuxna & barnledig  ;) 
Det blir grill poolbad & massa mys men det ser ni i andra bloggen ;) 
Så jävla underbart & kul vi har & MASSA MYSPYS ;) HAPPY HAPPY ;)
Så kika in på andra bloggen för alla bilder i poolen ,grillning osv på oss =)