lördag 18 april 2015

Underbar Lördag med massa Lördagsmys =) Gud vad vi njuter av helgerna här hemma !!

Hello sötisar, imorse starta vi dagen med lååång sovmorgon & mys =) 
Men när vi gick upp fortsatte vi mysa framför tv en stund innan vi tog tag i dagen .
Älskade Wille smet med Madde ut på hennes promenad med hennes hundar så Wille fick en super lång promenad idag .
Daniel & Rebecca åkte till Elin & Andre ikväll så vi har ungdomsfritt & har verkligen slagit på stort &  har Lördagsmys här hemma =) 
Kolla alla underbara mysbilder på andra bloggen så LOVELY vi har det ;) 
Madde skicka bild på att Wille-killen sprang i kapp dom ... 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel har klätt ut sej =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSHUNDEN Wille-Killen så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Min underbara Wille världens bästa hund !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel nybadad =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel skrattar så hon tjuter =) 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mitt älskade Hjärta Angel =)  
Dagens instagrambild ja är duktig & håller mej till naturgodis =) 
Världens underbaraste Angel när vi ska mysa & se film =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel !!  
Min Lilla going somna fort  ikväll igen till filmen !! 
Underbara Angel sover så gott !! 
Min underbara fina dotter Linn så vacker !! 
KÄRLEKSBARNET Linn så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Linn med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNEN Angel & Linn så ÄLSKADE & ÖNSKADE!!
Många fina bilder på mina underbara döttrar Angel & Linn Älskar er så mycket =)
Ja det blev repris ikväll älskade lilla Angel somnat fort i soffan & nu ska vi fortsätta mysa ner oss & ha Lördagsmys =) 

Ha en fin Lördagskväll på er alla =)Kolla i andra bloggen massa fina mysbilder på oss så LOVELY vi har det här ;)