måndag 13 april 2015

Packat & står stand by för att åka !! Börjat detoxa & på diet !! Vi var i stan & fixa !!

God kväll Godingar , idag starta jag min ljuvliga & årliga kur jag kör 2 ggr om året & Detoxa kroppen på alla slag produkter & samtidig kör jag en typ diet .
Detox rensar ur systemet & ger en en bra start nu inför vår/sommaren.
Så kan varmt rekommendera alla att köra en sån här kur för kroppens välbefinnande =) 
Vi åkte in till stan & tog den dagliga lunchen & fika .Så MYSIGT !!! 
Sen var det hem & Vi har börja packa resväskorna ,för vi planerar att åka ner  & vara med på operation ,det enda som stoppar oss just nu är att sjukhuset besked om vi ens får komma in pga Angels vattenkoppor :( 
Fan vad jobbigt detta känns & jag känner mej så maktlös....
Angels koppor har torkat ut dom flästa men några är blöta förtfarande & de är det som stoppar om vi får komma in på sjukhuset el ej ... 
Angel har haft lite lite feber men för övrigt är hon pigg & Glad & busar på .
Hon är super duktig & låter bli att klia .
Ni ser allt på andra bloggen & även hur bortskämd jag blir med lunch varje dag på stan ;) & Alla underbara bilder så MYSIGT vi har ändå & välbehövligt mitt i all oro.
Men ska erkänna detta är det värsta jag vart med om & har en sån extrem rädsla inombords :( Men tack underbara som finns här för mej !! 
Kör denna diet nu när jag ska detoxa kroppen ... 
Min Detox så nu kör vi igång =) 
Så här står det om produkten:

Methodraine Detox

När rekommenderas MethodDraine Detox?
Varje årstid för att hjälpa kroppen att driva ut gifter och slaggprodukter. MethodDraine DETOX är en ny, effektivare kroppsrening för hela dig. Den speciella kombinationen av örter i MethodDraine Detox driver ut gifterna som samlats i kroppen. Den rena kroppen fylls av energi, får större motståndskraft och känns lättare att leva med.

Sedan tidernas begynnelse har människan känt ett behov av att rena kroppen från oönskade ämnen som påverkar vårt välbefinnande.
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens underbaraste Angel i sitt bubbelbad!!!
Mammis älskade solstråle Angel!!!
Mammis älskade Stolthet Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel myser under filten i soffan !! 
Älskade Angel myser & ser barntv !! 
Världens underbaraste Angel !!! 
Angel leker lite tittut haha =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så otroligt Go & Glad !! 
Älskade Angel gottar sej med kyckling tallrik !! 
Mmmm YUMMIE!!! Angel är som Mammi & älskar kyckling !! 
Älskade Angel gav maten en tumme upp så gott var det =) 
Angel ger Tummen upp för den goda kyckling tallriken =) 
Charmtrollet Angel så underbar !! 
Gud vad jag älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel alltid lika Go & Glad !! 
Mammis underbara Angel myser & ser tv med Mammi =) 
Nu har vi packat klart väskorna ...& inväntar besked så vi kan åka !! 
Gjorde roligt test på Fb & tydligen har jag levt en miljon gånger =) 
Även var mitt namn betydde haha 
& de stämmer rätt bra ,jag är alltid glad & blir väldigt sällan arg men när jag väl blir det så ja då blir jag väl en haj ... 
Angel är otroligt duktig fast hon har sina koppor & hon är go & Glad busar & på så gott humör som tur är =) 
Nu sover min lilla docka Angel & Vi inväntar besked om Vi ska bära ut Angel i bilen & åka ner ,hoppas nu sjukhuset kan fixa till nåt så Vi kan få vara nära nu när de ska opereras ... 

Fan så orolig jag är & detta är det värsta i mitt liv kan jag lova :( 
Går sönder inombords av rädsla :( 
Men Tack underbara fina vad hade jag gjort utan dej & Ditt stöd...
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen .
& Glöm inte ni ser ALLT  i andra bloggen även på hur bortskämd jag blir just nu !!