tisdag 14 april 2015

Nu är Operationen klar & nu väntas resten !!! Tack underbara som finns här för mej !! Köpt ny cykel Till Angel en 16tum =) Angels vattenkoppor har snart torkat bort =)

Godkväll på er alla ja tyvärr blev det ingen resa ner eftersom jag inte fick komma in på sjukhuset eftersom Angel har vattenkoppor :( 
Så jag har gått på helspänd hela dagen & vart så nervös & mått så dåligt över att inte få vara med nu när det blev operation.
Den skulle ta ca en timme men tog 3 1/2 timme så snacka om nervositet & var mycket tårar här kan jag lova :(
Men operationen gick tack o lov bra så nu inväntar vi bara mer provsvar & mycket annat men som vanligt ser ni i andra bloggen allt ... 
I dag köpte jag en ny cykel åt Angel en 16tum & Angel blev super glad & vi ska köpa stödhjul till den imorgon så kan hon cykla på den .
Angels vattenkoppor börjar nu torka & det är skorpor på alla så hon vill till förskolan imorgon .
Kolla andra bloggen på myset & så bortskämd jag blir & så mys omhändertagen i allt detta kaos Tack underbara du finns här för mej & stöttar ,hade inte klarat det utan dej ;) 
Älskade Angel slänger av sej jackan & vill kolla in nya cykeln direkt .. 
Prinsessan Angel så stolt över sin nya cykel =) 
    KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!  
Mammis älskade Docka Angel !!! 
Angel ville korta sin nya cykel =) 
Jättefin 16tums cykel med korg & ringklocka ... 
Angels nya stora cykel =) 
Är så godis sugen så fick köpt hem lite naturgodis eftersom jag går på diet & Detoxar =) 
Vi har lite myspys här hemma  som vanligt =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel äter lite naturgodis =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Prinsessan Angel är bäst =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Älskade Angel leker lite =) 
Charmtrollet Angel !! 
Prinsessan Angel leker lite med sina dockskåpsfigurer =) 
Underbara Angel leker & busar =) 
Angel med sitt UNDERBARA skratt !!! 
Älskade Angel har gjort fint för sina dockor =) 
Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel så otroligt underbar & go !! 
Till kvällsmacka blev det vasa sport knäcks med keso på YUMMIE!!! 
Jag har mått otroligt dåligt i dag & så nervös pga operationen & allt som nu blir efter  ,men är så glad & tacksam att operation gått bra ,så hoppas nu att resten också går bra .
Man känner sej så maktlös av att sitta här & inte kunna vara med.
Nu sover min lilla Angel så gott & det är skönt att Angel nu haft vattenkoppor & hon fick det lindrigt tack o lov =) 
Angel har vart super duktig & låter bli att klia sej min duktiga lilla Prinsessa ...
Nu ska Vi försöka mysa ner i soffan se nån film & försöka slappna av lite så vi önskar er alla en fin kväll så hörs vi imorgon igen .

Glöm ej kolla andra bloggen på alla fina bilder & allt annat Mys & info om Operation osv !!!