torsdag 23 april 2015

Mysmorgon i strandvillan =) Köpt nya sommarskor =) skänken på plats i strandvillan =) Myspys kväll =)

Godkväll på er Godingar, imorse när vi vakna var det mysmorgon så mysigt vakna upp i strandvillan igen & solen sken så underbart =) 
Jag körde Putte till jobbet & jag åkte hem & greja här hemma =) 
När jag kom hem hade Peter & Angel kommit .
Senare på dagen efter jobb osv åkte Vi & köpte nya sommar "springskor" som Angel kallar det & vi hitta även mina favvo sandaler & Angel blev super glad av att det fanns likadana som mina så det blev ett varsit par =)
Sen var det Massa myspys här hemma . 
KOLLA Andra bloggen så LOVELY ;) 
Njöt av en god karamell kaffe när jag kom hem =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel hitta dessa skor direkt & ville ha dom så det gick snabbt & lätt & se vad stolt hon är & Poserar i sina nya springskor =) 
Älskade Angel fick happy meal som lunch på väg hem =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så Glad över dom nya skorna =) 
Leksaken i happy mealet =) 
Dagens instagram bild på Mina & Angels sommar skor =) 
Angel så lycklig att de fanns likadana sandaler som jag =) 
Söt Mor & Dotters sommar sandaler =) 
Mammis & Angels sandaler nu har vi lika =) 
Angel ville ha massa massa kort på våra fina sandaler =) 
Dessa skor såg Angel direkt vi kom in i affären & hon ville ha dom direkt =) 
Angel älskar sina glittriga skor =) 
Mammis älskade Docka Angel i kvällsbadet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Angel sjunger & busar i badet =) 
Älskade Angel leker i badet =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel äter kvällis =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Nu är min skänk som vi tog ner till strandvillan igår på plats & den passar så fint där  =) 
Vart en mysig dag men vädret har vart otroligt ,har nog haft alla väder i dag haha Först sol ,sen hagla det ,sen kom de snö ,sen regn & nu sol igen haha så skumt väder =) 
Nu sover min lilla Prinsessa & vi ska ha soffmys här hemma så vi hörs imorgon igen =) 

Glöm ej andra bloggen & se allt MYSPYS ;)