onsdag 29 april 2015

Hipp hipp HURRA !! Grattis Älskade Pappa !! Jag börjar bli lite bättre !!


Hipp Hipp HURRA !!!! Stort Grattis till Min Älskade Pappa som fyller år i dag men tyvärr är han ju nere i Gbg eftersom han flytta precis ner så jag kan inte åka & Gratta han :( 
Men hoppas du får en fin dag älskade Pappa & att du blir uppvaktad där nere med tårta sång & paket .
Jag Saknar dej & Älskar dej så mycket !! 
Idag har jag fått ner febern & börjar känna mej mycket bättre så nu äntligen går de åt rätt håll hoppas jag =) 
Fina Victoria kom förbi & överaska & det var super trevligt vi satt & fika & surra =) 
Angel har badat & busat efter förskolan & hon leker massa med kattbebisarna =) 
Så skönt & få mysa med lillan lite & känna att febern har blivit lägre =)
Alla fina mys bilder på oss i andra bloggen =) Wow så myspys vi har det ;)  
Mammis älskade Docka Angel i ett bad =) 
Älskade Angel plaskar & busar =) 
Prinsessan Angel har kul i badet =) 
Angel sjunger & spexar =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel som Turtles =) 
Angel ville ha kort på att hon pressa sönder en ballong =) Så stark är hon =) 
Charmtrollet Angel !!! 
Världens bästa Angel njuter av en macka & ser film i rummet =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej =) 
Underbara Angel äter lite nudlar =) 
Mmm YUMMIE!!! Nudlar gillar Angel =) 
Älskade Angel tycker det blev extra gott att äta i sitt rum till filmen =) 
Älskade Angel slurpar upp dom sista nudlarna & soppan =) 
Prinsessan Angel har klätt ut sej som Pippi =) 
Världens underbaraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel som världens finaste Pippi !! 
Världens underbaraste Angel som Pippi =)
KÄRLEKSBARNETAngel så  otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar dej Min underbara Angel !! 
Känns så sorgligt att Pappa hann flytta ner precis innan han fyllde år så hela dagen har jag bara velat åka till han med tårta & fira men går ju inte :( 
Men jag mår bättre i dag & febern börja ge med sej & det är super bra så hoppas på att må såpass bra imorgon att jag orkar fira valborg & se brasan !! 
Nu blir de försöka kurera sej mera så ha en fin kväll på er alla söta fina läsare !!& glöm inte andra bloggen Massa mys vi har ;)