fredag 17 april 2015

Greja ute i det sköna vädret =) Madde ,Matte & Julia kom ner =) Victoria kom =) FredagsMys =) Gud vad Underbart & Mysigt =)


Godkväll sockertoppar ,då var det äntligen fredag igen & det älskar vi här hemma ;) 
Solen har skinit & vi var i stan så lovely .
Hemma börja vi greja ute lite & har suttit ute dryckigt kaffe & njutit av solen =) 
Madde,Matte & Julia kom ner & vi njöt i solen här ute & hade trevligt =) 
Fina Victoria kom hit & det är alltid lika roligt & trevligt =) 
Nu har vi Fredagsmys på hög nivå som vanligt här hemma ;) 
Men ni ser alla fina mysiga bilder i andra bloggen på oss extremt många bilder på oss ikväll WOW  så myspys vi har =) 
Go & Glad kexchoklad underbart väder har vi =)
Älskade Angel njuter ute i solen med att sparka fotboll =) 
Prinsessan Angel sparkar fotboll =)
Min Lilla Angel busar för fullt =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Underbara Angel njuter med oss ute i solen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Angel så söt & plocka sallad till mej =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Min underbara Prinsessa Angel så LOVELY!!!
Mammis älskade Charmtroll Angel !!
Världens bästa & underbaraste Angel !! 
Mmmm YUMMIE!!! Angel äter middag =) 
Världens underbaraste Angel gottar sej med taco gratäng & tortilla chips =) 
Charmtrollet Angel !!!
Mammis älskling sjunger för mej så fint =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej gumman min !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens underbaraste Angel !!! 
Min underbara sötnos Angel med sina torkade koppor !! 
Älskade Angel busar för fullt =) 
Mor & Dotter mys !!! 
Älskade Angel myser upp bredvid mej så gott !! 
Mor & Dotter myspys !!! 
Jag är världens stoltaste & Lyckligaste Mammi !!! 
KÄRLEK!!!!
Jag får massa söta goa pussar av älskade Angel !! 
Mor & Dotter mys  !! 
Underbara Angel så Älskad !! 
Jag kan inte få nog av att pussa & lukta på lilla Prinsessa !! 
Världens bästa Angel !!!
Nu har vi dukat upp lite fredagsmys !!! 
Fast jag får bara äta naturgodis eftersom jag detoxar & går på diet =) 
Min Älskade Prinsessa sten slockna i soffan här bredvid oss !!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Min älskade Gumma sover så gott !!! 
Har vart en mysig kväll & så mysigt lilla Angel somna fort i soffan bredvid oss  & sover så gott =)& blir uppbärd till sin säng .
Nu ska vi  mysa ner oss se färdigt filmen =)
Ha en fin Fredagskväll på er alla mina fina läsare !! 

Glöm INTE kolla alla underbara bilder på oss ikväll är extremt många men så mysigt vi har så kolla andra bloggen ;)