måndag 27 april 2015

Gode Gud vad sjuk jag är :( Angel & Pappi hos Björn & Maria & har kul =) Tack underbara som finns här & skämmer bort mej =)

Godkväll på er från sjukstugan ,har vart en helvetes natt & jag mår så dåligt så de finns inga ord som räcker till :( 
Har fått en kraftig hosta så tror jag hostat sönder lungor & revben gör så ont ...
Älskade Angel & Pappi  är ju hos Björn & Maria så jag ska få lugn & Ro & Vila.
Jag får inte ner febern & jag kan inte ens stå på bena så det är fruktansvärt just nu .
Angel & Pappi hade kul hos Björn & Maria =)
Angel & Elvira hoppa & busa i höt & busa med kalvarna & andra djuren =) 
Bygde koja osv så Angel har super kul =) 
Peter & Ludde var uppe i Pappas hus & greja & Det känns så hemskt att min älskade Pappa har flyttat ,jag är så ledsen för det:(
Men glad för hans skull för vill ju min Pappas bästa =)
Ni ser massa mer i andra bloggen vi har mys fast jag mår skit & har hög feber ... jag är verkligen lyckligt lottad =)   
Ja kämpar på med allt för att få ner feber & få bort hostan :( 
Lyckades få ner febern till 39 i en timme sen var den uppe i 41,6 igen :( 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel bygger koja =) 
Prinsessan Angel i sin koja =) 
Älskade Angel är med Pappi & fyller igen alla hålor med jord hos Morfars hus !! 
Världens underbaraste Angel busar & skrattar för fullt =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel gungar !! 
Världens bästa Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Angel blir gungad av Elvira & hennes kompis =) 
Angel tjuter av skratt =) 
Elvira leker så bra med Angel =) 
Angel har super kul med Elvira & hennes kompis =) 
Älskade Angel är så go & ska krama kompisen hejdå =) 
Angel kramar Elviras kompis hejdå =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Världens underbaraste Angel ska gå ut till djuren med Elvira =) 
Ange kommer med ridspöt =) 
Elvira så otroligt snäll =) 
Älskade Angel så glad uppe på en höbal =) 
Elvira hjälper Angel upp en en stor höbal =) 
Angel med sitt underbara skratt !! 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Mammis Vackra fin Angel busar & har kul =) 
Angel älskar att busa & leka med Elvira !! 
Prinsessan Angel uppe på en stor höbal & det var spännande & kul =) 
Angel är så duktig & hjälper Elvira lägga ut ny hö =) 
Älskade Angel grejar & gör fint hos kalvarna = )
Angel ger kalven lite hö =) 
Angel är så underbar med alla djur !! 
Angel tycker kalvarna är så söta =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel !! 
Min älskade Prinsessa Angel ritar & grejar med Elvira =) 
Angel & Elvira ska äta kvällis !! 
Mmmm YUMMIE!! Gott med mat =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel ser på barbie film =) 
Min Underbara Dotter Angel så otroligt Go & Glad !! 
Mammis Hjärta Angel sover så gott !! 
Saknar min lilla Angel & vill inte va ifrån henne men hon har vart hemma mitt på dagen & sen åkt med Pappi till Rickleå =) Känns bra att Angel är med Pappi hos Björn & Maria & har kul för jag e helt utslagen kan inte ens stå upp så nu börjar jag få lite panik ,tänk om jag aldrig kan ställa mej igen :( 
Ber & Hoppas att det är febern som gjort detta & att det blir okej när febern försvinner !! 
Hoppas det vänder nu så jag mår bättre imorgon .
Ha nu en fin kväll på er alla & hoppas ni är friska & mår bra !! 

Nu blir de mer mys från sjuksängen här men de ser ni i andra bloggen som vanligt ,kan säga jag är så lyckligt lottad ;)