fredag 3 april 2015

Glad Påsk !! Gud vad Bortskämd jag blir ;) Wow vilket påskägg =) Älskade Linn kom hem =) Erika & Co kom så kul =)


Glad Påsk på er alla mina fina Godingar till läsare =) 
Wow vilken dag det varit ,solen har skinit & vi med den ;) 
Tänk vad lite sol kan göra mycket =) 
Jag & Angel fick en skatt karta att följa & vi hitta varsit påskägg =)
Gud vad kul & genomtänkt & planerat det var =) 
Jag fick ett extra super stort påskägg med massa massa smågodis ,min favvo parfym ,en ny vit klocka ,2 par örhängen ett par sötvattenspärlor & ett strass hjärtformade par guldörhängen,trisslott ,kinderägg & ett exklusivt spa doft ljus =) 
Så snacka om att jag blir uppskattad & bortskämd ;) 
Blev så rörd & glad =) 
Ni ser mer i andra bloggen som vanligt så UNDERBART ;) 
Angel fick även gå på jakt efter påskäggen jag fixat & gud vad hon tyckte det var kul =) 
Min stora dotter Linn kom med flygget från stockholm & det var så mysigt att hon kom hem & Hälsa på =)
Så vi hade massa massa mys =)
Sen kom fina Erika & lite mer gäster & tjohoooo säger jag vad kul vi har & ska nu fortsätta så ska skynda mej bli klar =) 
Ni ser mer i andra bloggen som vanligt på allt myspys & så underbart kan jag bara säga ;)  
Jag är allt lyckligt lottad ;) Se andra bloggen ;) 
Älskade Angel måla sej direkt på morgonen =) 
Prinsessan Angel måla sej =)
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Docka Angel har gjort sej så fin =) 
Detta stora påskägget fick jag gå skatt jakt för att hitta =) 
Som ni ser så är det super stort =) 
Ojoj kolla innehållet ... 
Tror knappt det är sant =) 
Dagens instagram bild så otroligt fint påskägg & Världens bästa & finaste !! 
Wow kolla vad bortskämd jag blir =) 
Underbara hjärtformade guldörhängen =) 
Sötvattenspärlörhängen så otroligt fina =) 
Älskade Angel klappar katt bebisarna =) 
Nalas små söta bebisar fast här är bara 2 av 3 =) 
Gud så söta dom är ... 
2 av Nalas bebisar =) 
Här ligger alla tre & sover så gott =) 
Mammis underbara Angel har klätt ut sej =) 
Prinsessan Angel har klätt ut sej till en hjälte =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Charmtrollet Angel busar =) 
Angel alltid så go & glad & busar =) 
Nu spelar vi fiskspelet =) 
Älskade Angel så duktig på att fiska =)
Syskon kärlek Angel & Linn kramas för fullt =) 
Köpt en liten mys plats till Nala & kattbebisarna =)
Stolta & Fina Nala =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! Nu ska Angel gå skatt jakt =) 
Bakom gardinen gömmer sej nåt =) 
Angel hitta sitt första påskägg ... 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! Det var en mjukis kanin & Påskägg =) 
Angel blev så glad för påskägget & kaninen =) 
Nu var första ägget hittat =) 
Angel letar efter andra påskägget =) 
Angel hitta direkt =) 
Ett till påskägg & en liten present till =) 
Älskade Angel så Glad =) 
Nu hitta Angel det 3e Påskägget efter skatt kartan =) 
Det var en söt kanin ... 
& ett till Påskägg =) 
Angel fick 3 st påskägg med presenter till varje ägg =) 
Underbara Angel så Lycklig över sina påskägg & nallar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Stolta Angel med sina påskägg =) 
Angel blev super glad när hon öppna äggen & såg allt godis =) 
Prinsessan Angel alltid så tacksam & glad !! 
Dagens instagrambild =) 
Angel gosa & lekte med kaninerna direkt =) 
Se så Glad Angel var över allt fint hon fick =) 
Mammis älskade Docka Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Linn med sina påskägg =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel njuter av att ha sin stpora syster Linn hemma =) 
Angel så otroligt vacker & Fin !! 
Min två Vackra döttrar !! 
Världens vackraste & bästa döttrar Linn & Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min lilla sötnos Angel !! 
Älskade Angel busar =) 
Världens bästa Lilla syster Angel !! 
Min älskade Dotter Linn ska vara med på 112 Aina på Måndag kl 21 & vi såg reklamen idag =) 
Här är min underbara Dotter Linn i tv programmet 112 Aina som sänds på måndag =) så kul se Linn på tv & i reklam =) 
Min Älskade Prinsessa Linn i tv =) 
Gud vilken underbar dag & kväll det vart & jag känner mej otroligt bortskämd =) 
Det är så skönt att ha båda mina döttrar hemma & ska bli kul se min älskade Linn på tv på Måndag kl 21 på kanal 6 .112 Aina =) 
Min älskade Angel har sten slocknat efter massa påskmys =)

Nu har ju Erika & Folket kommit till oss så jag ska inte sitta här längre utan göra mej klar ;)
Känner mej så otroligt pirrig just nu undra om det är pga FULLMÅNEN  tro ;) 
Ska bli så kul & Mysigt & detta behöver vi verkligen kan jag lova & det är inte varje dag minsann så ska bli spännande & så kul =)  
Ha en fin kväll på er alla sötisar så hörs vi imorgon igen =) 
Glöm ej kolla andra bloggen på alla underbara bilder på oss & så mysigt & LOVELY ;)