tisdag 28 april 2015

Fy farao vad jag mår skit febern går inte ner :(

Hej sötisar, Fy fan säger jag bar ,trodde inte det kunde bli värre men tydligen ...
Febern sjunker inte & nu e kroppen helt tagen & som läkarna osv säger, det kan bara gå åt två håll nu :( 
De enda & göra är att vänta ut & se vad som sker :( 
Peter kom när han lämnat Angel på förskolan & hjälpte till här hemma lite =)
Angel & Pappi var här på dagen sen åkte dom till Rickleå igen eftersom jag är så dålig så jag kreverar ...
Tack underbara att som  finns & hjälper & tar hand om mej nu !! 
Har köpt Körsbärstomats plantor som jag nu hoppas ska växa & ge många fina tomater till sommaren & Angel kommer tycka de är super kul =) 
Angel har super kul med Pappi ,dom var ut till havet & kolla & i Morfars hus & Greja så dom är så duktiga =) 
Men gud vad jag saknar min lilla Angel !! 
Ni ser alla fina bilder & mys på andra bloggen som vanligt =) 
Trots ja e så sjuk så är jag så lycklig & blir så bortskämd =) men se andra bloggen på allt mysigt & gosigt vi har ;)  
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Mammis underbara Docka Angel gottar sej med mjukglass =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel kollar in stranden =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel så otroligt fin !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Charmtrollet Angel hoppar för fullt =) 
Världens bästa Angel gungar !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens bästa Angel sparkcyklar !! 
Angel alltid så Go & Glad !!! 
Mammis underbara Mystrollis Angel hoppar & busar i höt =) 
Daniel & Rebecca hämta hem Körsbärstomater idag som vi ska plantera ut sen =) 
4 små bebis plantor & 3 lite större =) 
Ska bli spännande se om de blir några körsbärstomater på dom nu i sommar =) Blir kul för Angel =) 
Får ner febern till 39,1 igen men bara i en timme sen var det uppe på 41,7 .... 
Ja som ni ser så är hela jag förstörd & sliten av denna höga febern :(  
Ja fick bilder på huset min älskade Pappa ska flytta in i & de var helt saboterat så vad säger man ,jag blir så arg på att folk går in i hus & saboterar & förstör ,dom har slitit ner dom fina listerna i tak & golv & tagit alla koppar rör osv & saboterat rejält så min älskade Pappa som skulle flytta in där nu kan ju omöjligt flytta in ditt :( Blir så ledsen för Pappa skull men vi ska nog hitta ett annat hus till han istället för jag kan inte tillåta min älskade Pappa bo så :( Nu måste jag vila lite feber är så hög & har vart i flera dagar så är helt slut & jag har tillomed värk i håret känns det som :(
Men vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla =) 
Glöm inte andra bloggen alla fina bilder & jag blir så bra omhändertagen Tack min underbara ;)