måndag 20 april 2015

Angel gjort så fin båt till Pappi som kommer i land ikväll =) Köpt massa Barbie & tillbehör =) Gud vad Mys vi har =)

Hej sötisar ,i dag är de en vecka sedan jag börja Detoxa kroppen & gå på dieten & tycker att veckan gått fort & väldigt bra =) 
Nu är det bara 2 veckor kvar så är kroppen renad .
När vi lämna Angel på dagis blev hon så ledsen & sprang fram till grinden & ville åka med mej igen ,men efter en stund så gick det bra & hon gick med fröken .
Detta var första gången hon blivit ledsen vid lämning  & Det gjord  extremt ont i mej :( 
Vi åkte in till stan & jag tog en solning så underbart =) 
Sen var det hem & Greja & När Angel kom från förskolan busa & myste vi & hon är så förväntansfull eftersom Pappi kommer i kväll kl 21,40 landar planet i umeå =)
Pappi kom förbi & sa hej till  Älskade Angel & gav presenter =)  
Jag köpte 4 st kartonger med begagnade olika barbie dockor med kläder & tillbehör & Dockskåpstillbehör som Pappi ska få ge Angel när han kommer så tror Angel Pappi fått det från Sjörövarna eftersom Pappi sa han bara hunnit köpa en liten grej att ge lilla Angel =) 
Älskade Angel försökte hålla sej vaken tills Pappi kom eftersom han skulle kika förbi ,men sten slockna typ vid 22,30 i soffan ,så när Pappi kom väckte han henne men Angel blev så blyg först & ville inte ens va i samma rum som Pappi själv när jag skulle gå till köket ville hon med mej.
Men efter en stund släppte det =) 
Pappi hade med sej presenter till mej & Till Angel & han lyfte in alla 4 st lådorna med saker jag köpt & gav Angel ,men hon var för trött för att orka kolla =) 
Så det blir imorgon vi tittar vad som finns i lådorna =) 
Annars har vi haft som vanligt myspys här hemma hela kvällen ;)men som vanligt kolla andra bloggen otroligt fina mysiga bilder på oss som vanligt =) 
2 gånger om dagen tar jag 2 st knäcks med keso & ägg så sammanlagt 4 st knäckebröd om dagen ,sen dricker jag 1 1/2 l detox utöver hela dagen & jag ska dricka 5 st diet shakar men får tyvärr bara i mej 3 st .men det är allt jag äter varje dag & har gjort i en vecka nu =) 
Prinsessan Angel leker med sitt smurfhus & smurfar ... 
Älskade Angel är inne i en fas där det bara är smurfar som gäller just nu =) 
Underbara Angel leker med sina smurfisar =) 
Angel busar & leker & har fått ihop en hel hög med smurfar nu =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel dansar med bolibompa draken =) 
Angel så duktig & dansar som draken =) 
Underbara Angel älskar bolibompa draken & blir så glad när han kommer på tven =) 
Underbara Angel dansar för fullt & är så duktig !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad Jag Älskar dej min fina Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Angel så LOVELY!!! 
Angel har gjort så fin present till Pappi hon har snickrat & målat hans båt som han jobbar på ,gud vad fint & duktig Angel är =) 
Min stolta Fina Angel med den fina båten hon ska ge Pappi =) 
Mammis älskade Mystrollis ser lite på smurfarna =) 
Charmtrollet Angel myser lite i soffan !! 
Världens underbaraste Angel !! 
Angel är världens finaste & goaste !! 
Angel är förväntansfull över att Pappi kommer ikväll =) 
Älskade Angel myser & busar lite =) 
Mitt lilla Hjärta alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel somna i soffan väntan på att Pappi skulle komma förbi  ... 
Pappi går fram & väcker lilla Angel försiktigt =) 
Älskade Angel fattar inte riktigt först att Pappi var hemma ...
Angel krama om Pappi & se Pappis lycko leende =) 
Far & Dotter mys !! 
Dessa lådor köpte jag av Amanda som vi ska säga Pappi hade med sej från sjön =) Men Angel var fäör trött för att kolla nu så vi kollar i morgon =) 
Prinsessan Angel vissar Pappi sina vattenkoppor ... 
Även Wille-Killen blev överlycklig att Pappi kommit =) 
Wille sitter troget bredvid Pappi som plockar upp presenten han köpt till Angel =) 
Angel får en mysig elefant som kan bli en kudde också =) 
Pappi kollar in kattbebisarna =) 
Angel ger Pappi den fina båten hon gjort till han & han blöev super glad =) 
Denna söta mjuka elefantkudde fick Angel av Pappi =) 
Kudden kan göras som en elefant också & inte bara kudde =) 
Angels söta elfant kudde Pappi köpt till henne =) 
Till Mammi blev det mer till barskåpet =) 
Vi fick även favvo chokladen Norsk Firklöver YUMMIE!! 
Vi tycker det är Så kul se Angel så glad över att hennes Pappi kommit men samtidigt är hon så trött men det var mycket bus & det blev sent .
Ha en fin kväll på er alla fina läsare =)