söndag 26 april 2015

Angel blivit klippt =) Angel busa med kossorna =) jag blivit sjuk & Ambulans kom osv :(

Hej på er mina fina läsare ,Angel tyckte det var kul & vakna hemma hos Björn & Maria .
Så Angel & Pappi var ute & busa med kossorna & alla andra djur efter frukosten =)
Angel & Pappi kom hem & vi fika & busa =)
Sen på kvällen åkte Pappi & Angel tillbaka till Björn & Maria =)
Älskade Daniel skruva ihop dom utemöblerna jag köpte för ett tag sedan & gud vad snyggt så nu längtar jag tills man kan göra i ordning där ute =) 
Helt plötsligt i dag fick jag världens frossa & värk i kroppen & kände hur snabbt tempen i kroppen steg ....
Det gick otroligt fort & snabbt var jag uppe i 41,6 grader & börja få feber kramper & svårt att andas .
Rätt var det var ramla ja ihop & kunde inte ens stå på bena utan dom bara vek sej :(
Ambulansen kom eftersom jag har svårt att andas & eftersom jag har sjukhus fobi ringde ambulansen till sjukhuset & fråga Om dom kan & kommer göra nåt om jag kommer in.
Men eftersom mitt immunförsvar blev förstört av svininfluensavccinet ,så skyddar inte de mej om jag blir sjuk utan tvärtom ,blir jag sjuk finns de en stor risk att immunförsvaret triggas igång & klipper mer nervtrådar & nu var ja ju liv rädd att den klippt mer trådar till bena eftersom jag inte ens kan stå på bena längre ,men kan också va att febern e så hög.
Ambulanspersonalen var här länge & prata med sjukhuset som svara att om jag kommer in KAN  dom inte göra nåt mer än att försöka få ner febern ,
Det enda vi kan göra är att vänta & se vad som händer ,dom har gjort allt dom kan & kan inte göra mer & är nu immunförsvaret igång & attackerar mej & klipper nervtrådar lär jag märka de ,men tyvärr inget som går att stoppa .
Det värsta är om de klipper nervtrådar till andning då dör jag direkt el synen så jag blir blind .
Jag besluta att stanna hemma & försöka få ner febern här lika gärna som ligga i en sjukhus säng & dom ändå inte kan göra nåt .
Men fy fan vad jag mår dåligt :( & denna extrema värk ska vi inte prata om :( 
Men tack min underbara för att du finns här för mej men det ser ni i andra bloggen som vanligt ... 
Prinsessan Angel äter frukost =) 
Älskade Angel borstar sina söta tänder =) 
Mammis älskade Docka Angel =) 
Älskade Daniel skruvar ihop utemöblerna =) 
Första Fåtöljen klar =)
Prinsen Daniel så otroligt duktig !! 
Älskade Daniel så snäll & Duktig & skruvar för fullt =) 
Wow kolla vad snyggt =) 
Mina nya utemöbler =) 
Älskade Daniel har skruvat ihop & de var krångligt =)
Underbart snyggt glasbord =) 
Snygga prydnadskuddar =) 
Underbara Angel äter middag med Pappi hos Björn & Maria =) 
Prinsessan Angel,Elvira & Björn =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ska med Elvira till djuren =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Angel hälsar på kalvarna =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel tycker det är så kul med kossor & att dom är så söta =) 
Angel pratar & klappar kossorna =) 
Angel & Elvira hos kalvarna =)
Björn & Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel ska kolla till hönorna oxå = )
Underbara Angel har vart inne hos hönorna & Plockat ägg =) 
Älskade Angel är sugen på melon =) 
Prinsessan Angel hjälper till skära honungsmelon =) 
Stolt & Duktig Angel ska bjuda på melon =)
Världens underbaraste Leende har min underbara Angel !! 
Angel får en puss av stora hunden & Axel skrattar & busar med Angel =) 
Angel Busar med Axel =) 
Axel & Angel har kul ihop =) 
Maria klipper Axel =) 
Axel snart ny klippt så fint de blir !! 
Älskade Angel & Elvira ritar =) 
Gud Vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Världens vackraste Angel blir klippt av Maria =) 
Angel & Elvira borstar tänderna =)
Mammis älskade Hjärta Angel har tv kvällsmys =) 
Min underbara Angel sover så gott !! 
Här börjar min temp stiga bara 38,3 just i början ...sluta med 41,6 ...
Gick fort upp till 38,3 sen steg den hela tiden så på typ2 tim hade jag 41,6 ...
Jag blir bortskämd ordentligt fick ramlösa & naturgodis till mej som låg på soffan...
Jag fick även pizza på soffan men klara tyvärr inte äta !! 
Febern stiger snabbt upp till 41,6... 
Ligger & känner mej mer död än levande ... men blir så bra omhändertagen ...
Jag försöker ändå va glad osv ...
Fy vilken extrem värk ja har i hela kroppen :( 
Ambulans på väg in i gården... 
Ambulansen kom ...
Var underbara ambulanskillar ...
Nu åker dom efter dom vart här länge länge !! 
Ambulanskillen skrev upp hur jag ska försöka ta alvedom o ipren med mina andra mediciner & försöka få ner febern ... 
jag fick serverat honungsvatten osv ... 
Ja jag mår förjävligt & orkar inte skriva så mycket men vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla .
Nu ska vi mysa ner oss i soffan & jag ska försöka bli av med denna jävla febern ,tack underbara för allt stöd just nu ,men det ser ni i andra bloggen som vanligt .