onsdag 22 april 2015

Älskade Pappa kom förbi & vi sa Hejdå :( Mysigt vi är i strandvillan igen & myser =) Fick otroligt fina Guldsmycken =)

Godkväll i all hus & hem , I dag var det en sorglig dag eftersom min älskade Pappa flyttar idag :( 
Min Älskade Pappa kom förbi här & vi tog farväl så länge & gud vad ont det gjorde :( 
Orkar inte ens skriva om det för tårarna bara rinner & det gör så ont :( 
Älskar dej & Saknar dej Pappa !! 
Jag har ju köpt ett nytt utemöbelset i dag som Älskade Daniel & Rebecca hämta =) 
Putte är ett oerhört stöd just nu tack min "finis" att du finns ;) 
Vi åkte ner till strandvillan när Putte jobbat klart & som vanligt har vi massa myspys & skönt komma till strandvillan igen ,så super mys på hög nivå =) 
Idag blev ja ordentligt överraskad & helt rörd  för jag fick massa fina smycken en guldtumring med diamanter ett LOVE guldarmband & 2 st guld ringar & ett guldhalsband =) 
Peter hämta Angel på förskolan & dom åkte till badhuset i dag & sen var dom nere hos Björn & dom har fått hundvalpar =) 
Angel är super glad av att vara med Pappi & Dom har mys & bus  =)
Så vi är barnlediga nu & det var behövligt så vi har MASSA OTROLIGT Mys ;)så WOW Kolla andra bloggen ;) 
Jag är så HAPPY mitt i allt sorgligt ;) 
Men se alla underbara bilder i andra bloggen wiiie & Wow säger jag ;)  
Jag & Min Älskade Pappa !! 
Vi båda var väldigt ledsna ... 
Svårt att släppa taget & låta han åka :( 
Världens bästa Pappa & Morfar !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!
Älskade Angel ute & Äter med Pappi =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel på badhuset med Pappi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel så LOVELY, Världens bästa & Underbaraste Angel !! 
Angel plaskar & busar i vattnet =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Elvira & Edwin =) 
Edwin vissar Angel hund bebisarna dom fått =) 
Underbara Angel kollar in hundvalparna =) 
Massa söta hundbebisar =) 
Vi har tänt den nya ljuslyktan jag köpt till strandvillan =) Med den fina texten " Välkommen hem till oss " 
Otroligt Mysigt har vi & Nu håller vi på elda så poolen ska bli varm =) 
Wow ett Guldarmband med diamanter på & det står LOVE =) 
Satt underbart fint =) 
En tumring i guld =) 
Världens finaste tumring så Happy jag är =) 
Den satt perfekt gud vad fin =) 
Wow jag fick 2 st Guldringar med gravering i på den ena står de " JAG ÄLSKAR DEJ " & på den andra " FÖREVIGT" Gud vad fint & rörd jag blev =) 
Dom satt helt perfekt =) 
2 st underbara ringar med underbar gravering i =) 
Gud vad fina ringar =) 
Fick även ett nytt guldhalsband =) 
Wow kolla vad fint =) Är så Happy =) 
Gud vilken underbar fin tumring =) 

Jag blir så otroligt bortskämd & jag känner mej verkligen älskad & önskad !! 
Trots detta är/ var en sorglig dag (gråter bara jag tänker på att Pappa flyttat) så avslutades den otroligt mysigt i strandvillan .
Nu är snart poolen uppvärmd här i strandvillan & det blir bad & massa myspys för oss ;)

Skönt att vi är barnlediga  & vara i strandvillan & bara mysa & vi ska sova här i natt ;) 
men vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla för det ska verkligen vi ha ;) 
Kolla andra bloggen wiiie wow säger jag ,är de möjligt ha de såhär bra ;)