måndag 6 april 2015

Älskade Linns tv Debut =) Mor & Döttrar mys Vi måla naglar & Myste lite =) Massa Vuxen mys =)

God kväll alla Godingar , idag har vi myst & även hunnit ha massa Mor & döttrar mys nu på dagen =) 
Vi bada spat & fixa våra naglar osv & det älskar Angel att måla naglar osv =) 
Angel har byggt kojor & busat för fullt & vi har spelat tv spel & grejat =)
Sen duka vi upp massa gotta i sängen & myste ner oss kolla tv tills de var dax för lilla Prinsessan att sova =)
Då blev det vuxen mys i stora lass =) 
Men det ser ni i andra bloggen så MYSIGT Wiiie UNDERBART ;)  
Prinsessan Angel har byggt en koja =) 
Älskade Angel busar & Leker för fullt =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
Mammis älskade Docka Angel alltid så Go & Glad !! 
Charmtrollet Angel i sin koja hon byggt =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens underbaraste Angel busar =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
Angel står för världens underhållning vid matbordet =) 
Angel busar för fullt & det blev mycket skratt vid bordet =) 
Min Lilla Prinsessa är super vig =)
Angel leker tittut med bena över ögonen =) 
Angel med sitt underbara skratt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Duktiga Angel målar sina naglar =) 
Världens vackraste & Finaste Angel målar sina söta naglar =) 
Älskade Angel är super duktig på att måla naglar osv =) 
Mina underbara döttrar Angel & Linn Målar naglarna =) 
Jag har världens finaste & goaste döttrar Linn & Angel har syskon tid  =) 
Gud vad jag Älskar er mina underbara Döttrar Linn & Angel !! 
Älskade Angel har målat sina naglar så fint !! 
Se vad duktig Angel är på att måla naglarna =)
Nu har Prinsessan Angel målat sina tånaglar också =) 
Älskade Angel är så duktig & det blir så fint !! 
Mammis underbara Angel fick lite nagelack i ansiktet när hon råka klia sej lite sötnosen min =) 
Underbara Angel så stolt över hur fina hennes naglar blev =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel i sitt kvälls bad =) 
Underbara Angel i spa badet =) 
Mammis älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis i sitt bad =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Nu är Angel ny badad & i sin onepice =) 
Älskade Angel har fått massage & spa bad =) 
Angel tycker det är mys att vi alla går i onepice & myser =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Världens mysigaste Angel !!! 
Nu är Prinsessan Angel redo för tv mys =)
Vi har tagit upp lite goa i min säng & ska nu ha Mor & Döttrar Mys till tv =) sen blev det vuxen mys på hög nivå =) 
Dagens instagram bild på myset =) 
Gud vad gott med min favvoglass har inte ätit Ben & Jerry på ett år =) 
Vi ser Älskade Linns tv debutt på programet 112 Aina på tv 6 =) Linn sitter längst fram till vänster =) 
Gud vad kul det var att se Prinsessan Linn på tv =) 
Min Älskade Linn så ÄLSKAD & ÖNSKAD!! 
Här är Linn på tv & hon sa sin reåplik så kul det var att se =) Duktig du är min underbara Linn !! 
Gud vad mysigt vi har & vad kul det var att se älskade Linn på tv & så duktig hon är min fina dotter Linn =) 
Gud vad berikad jag är av att ha så underbara barn ,Älskar er så otroligt mycket =) 
Nu ska vi  fortsätta ha Mys här & Älskade Angel har sten slocknat & sover så gott .
Önskar er alla en underbar kväll så hörs vi imorgon igen =) 
Glöm inte kolla andra bloggen på alla underbara bilder på oss =)