tisdag 7 april 2015

Älskade Linn flög hem till Stockholm :( Angels Mariospel & Figurer kom & Mina LR Produkter =)

God kväll sötisar , idag har Angel börjat på förskolan efter påsklovet & Angel var så super glad att få åka till barna igen =) 
Idag ringde jag till swoosch för vi börjar få fullt i brunnen & Anton & dom kom direkt =) 
Så jävla trevliga dom är & vi skratta & har ju samma sjuka humor =)
Se ANDRA BLOGGEN HAHAH ;)  
Älskade Linn & Jag kolla igenom lite kläder,smink piercingar ,smycken  osv som hon fick med sej hem idag .
Tyvärr åkte Linn hem med flyget 19,20 & det blev super tomt utan henne & känns sorgligt .
Men snart kommer min älskade Linn hem igen som tur är =) 
I dag kom det paket med Angels super mario spel så nu har hon alla dom spelen & alla gubbar utan svampen som var slut för tillfället =) 
Angel blev super glad & ville testa spelet direkt =) 
Jag fick mina produkter från LR som kom till Rebecca idag =) 
Kolla ALLT mys Vi har & så otroligt UNDERBART i andra bloggen som vanligt hihi  ;) 
Älskade Angels paket som kom idag =) 
Med 2 st till super Mario figurer =)  
4 st super Mari spel =) 
Detta kom till älskade Angel så nu har hon alla super Mario spel =) 
Även det nyaste Super Mario spelet & Figur =) 
3 st figurer & 5 st spel =) 
Angel ritat fin teckning i dag =) 
Angel börjat färglägga en teckning .. 
Angel skrivit sitt namn & ett fint hjärta så duktig hon är !! 
Mina älskade Guda Gåvor Angel & Linn !! 
Prinsessorna Angel & Linn spelar lite =) 
KÄRLEKSBARNENAngel & Linn med sina FÖRTROLLANDE  leenden !! 
Älskade Angel & Linn !
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel blev så Lycklig över spelen & figurerna =) 
Underbara Angel & Linn !!! 
KÄRLEKSBARNEN Angel & Linn så otroligt  VACKRA ,FIN & UNDERBARA !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel testar sitt ena spel direkt =) 
Mina produkter från LR Underbart spa doft ljus & doftspray ... 
Foundation,eyeliner ,puder & läppstift märket Colours från LR ... 
Delux märket 2 puder fondution & mascara från LR ... 
Dom har super bra märken & kvalité så kan starkt rekommendera detta från LR .
Familje set med schampoo,bodylotion,dusch cream ,badskum super bra från LR .
Även en box med mer till Angel från LR .
Världens bästa märke & det bästa man kan ha till sitt barn & de doftar ljuvligt ,Angels set med schampo ,duschcream,bodylotion,face cream,rengöringskrän,protes cream allt från LR !! 
Nalas små kattbebisar här är alla tre =) 
Sover så sött =) 
Så små & Söta =) 
Nalas söta små flickor =) 
Vi tror det är 3 st flickor =) 
Åhh så gulliga ligger med öppen mun & sover =) 
Då var det dax att tömma brunn =) 
Anton & kompisen från swoosch kom som räddande änglar =)  
Anton kämpar på att dra fram slangen =) 
Dom tyckte det var bättre dra slangen bak i stället för att köra stora bilen eftersom gräsmattan e så mjuk så den inte blir förstörd =) 
Så otroligt duktiga dom är =) 
Nu är tömningen igång =) 
Bra med händiga män =) 
Dom kan verkligen sitt jobb & vi har samma typ av skit humor hahaha 
Mammis älskade Dockor Angel & Linn kramas hejdå !! 
Gud vad jag Älskar er min underbara Prinsessor Angel & Linn !! 
Äkta syskonkärlek !! Linn & Angel säger hejdå !! 
Det blev så tomt utan min Älskade Linn nu när hon åkt & vi saknar henne otroligt mycket redan :( 
Men jag & Angel har spelat lite tv spel & vi har käkat & myst lite =) 
Daniel & Rebecca har åkt & levererat varor från LR till kunder =) 
Andre ,Elin kom hit & Kolla in kattbebisarna =) 
Nu blir det mysa ner sej & se tv en stund & ha vuxen Mys på hög nivå ;)  
Ha en fin kväll på er alla Godingar så hörs vi imorgon igen =)
Glöm ej andra bloggen på alla mysbilder på oss ;)