torsdag 16 april 2015

Älskade Angels badde gick sönder !!! Var i stan =) Massa Myspys på hög nivå här hemma =) Blekt tänderna =) Detoxen ger resultat =)

 God kväll i alla hus & hem,i morse när vi vakna kom älskade Angel med sin badde & hon höll i två småbitar av badde för han faller i sär ,
Min tanke då va shit nu är Angel super ledsen ,men nej då hon var glad & sa " Mamma se badde har fått 2 st bebisar inatt " Att jag inte dog av skratt ,min älskade Lilla Prinsessa så söt .
Angel visa stolt upp bitarna & sen bädda hon ner dom i sin lilla gula skål & var super stolt & kom & Sa " Mamma nu är jag Mormor till Baddes bebisar "
Snacka om att Angel är smart mitt lilla Hjärta =) 
I dag åkte vi in till stan & sen var det hem & Greja lite innan Angel kom från förskolan .
Daniel & Rebecca gjorde taco gratäng & Gud vad gott det dofta ,
Eftersom jag detoxar & kör diet för att rensa kroppen åt jag 2 st knäckemackor med keso & ägg ,men blev sugen när jag såg det goda dom andra satt & åt doften var olidligt god ,
Men envis som jag är så lätt jag bli .
Vägde mej i dag & det är redan 3,1 kg ner sen i måndags så jag är nöjd.
Tror mest det är vätska & slaggprodukter man rensar ut första veckan sen står de nog still .
Vi hade Massa Myspys här hemma med levande ljus & film .
Så kolla andra bloggen på alla mysiga & fina bilder på oss ;)) 
Daniel & Rebecca åkte på bio =)  
Allt om min nära anhörig står också i andra bloggen så gå in där & läs & se ,Även all myspys vi här hemma ;)) 
Älskade Angel har bäddat ner baddes bebisar i sin gula skål =) 
Prinsessan Angel visar stolt upp baddes 1a bebis ... 
Älskade Angel visar upp baddes 2a bebis =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så otroligt underbar !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel vissar stolt upp baddes båda bebisar =) 
Min lunch bestod av drink & knäcke med keso & ägg !! 
Här har jag tejpremsorna på & tar bort kaffe fläckar =) 
Kan varm rekommendera denna tandblekning där man sätter på tejpremsor i en tim sen är tänderna vita & Fina =) 
Ja ni ser min mat tallrik ... 
Detta goda åt dom andra & de dofta gudomligt kan jag lova .. 
Min middag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel gottar sej med taco gratäng =) 
Köpte denna lyka & ljus i dag med fina texten " Välkommen hem till oss " 
Stor underbar ljus lykta !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel i badet =) 
Angel busar för fullt så korten blir suddiga när hon rör sej så fort =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel busar =) 
Världens bästa Angel plaskar & leker i badet =) 
Charmtrollet Angel !! 
Älskade Angel så otroligt fin !! 
Prinsessan Angel leker med sina dockskåpsdockor & har tvätt lapp & tvättar dom =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel nybadad =) 
Världens vackraste Angel =) 
Nu blir det kväljs & Angel har hämtat sin hjärtsked =) 
Älskade Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Prickekorv Angel så Underbar !! 
Mmmm YUMMIE !!! Risifrutti tycker Angel är gott =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel !! 
Angel är alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara docka !! 
Har vart en otroligt bra dag med massa mys & bus här hemma =)
Angel sten somna efter bad & kvällis & nu ska vi mysa ner oss &  se lite på tv & bara ha det myysss men det ser ni i andra bloggen som vanligt ;) 
Ha en fin kväll på er alla fina läsare  för det ska vi ha =)