lördag 4 april 2015

Älskade Angel & Linn Påskmysa för Älskade Morfar =) Vi Har Påsk Mys här hemma =)


Go & Glad påskafton på er sötisar, idag åkte vi till älskade Morfar & Angel & Linn påska för han =) 
Var mysigt vara där & fika & Prata =) 
Sen när vi kom hem åkte Daniel & Rebecca upp till Morfar .
Här hemma hade vi påskmys & det är så skönt att ha mina döttrar hemma =) 
Ni ser Massa Mer i andra bloggen så MYSPYS ;) 
Vi har det allt lyxigt & bra vi =) 
Nalas kattungar i dag =) 
Gud så söta & Fina !! 
KÄRLEKSBARNET Linn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Min vackra fina Prinsessa Linn gjort sej påskklar för Morfar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
Prinsessan Angel påskklar för att påska hos Älskade Morfar =) 
Älskade Angel är nu en söt liten påskgumma =) 
Mina underbara Prinsessor Angel & Linn !! 
Syskon kärlek mina älskade Döttrar Linn & Angel !! 
Mammis älskade Guda Gåvor Angel & Linn så LOVELY !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel hos Morfar =) 
Underbara Angel ska påska för Älskade Morfar !! 
Världens bästa Morfar fick påskägg av Angel =) 
Älskade Morfar Har precis fått påskägget av Angel =)
Älskade Morfar Så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel & mofar kramas =) 
Prinsessan Angel & Morfar har så fin kontakt !! 
Nu har Älskade Angel påskar för Morfar !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel påskar för världens bästa Morfar !! 
Prinsessan Linn kramar om älskade Morfar =) 
Linn ger Morfar en påskkram =)
Älskade Linn & Morfar !! 
Linn,Morfar & Mimmi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! Angel pratar med Pappi i telen hos Morfar =) 
Mammis älskade Docka Angel i badet =) 
Världens bästa Angel så Underbar !! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Charmtrollet Angel leker i sitt bad =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel leker med ballong & det var super kul =) 
Älskade Angel har lärt sej att kasta upp ballongen i luften & prickar rätt & håller den uppe i luften =) 
Min Duktiga Underbara Angel !! 
Världens underbaraste Angel äter lite påskgodis =) 
Min älskade Angel gottar sej med påskgodis =) 
KÄRLEKSBARNET Linn så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Har vart en dag i full rulle & det var mysigt & Trevligt att va hos min älskade Pappa & Hälsa på 
Angel & Linn tycker det är så mysigt & kul hos Älskade Morfar =) 
Tack Daniel & Rebecca som åkte upp till älskade Morfar när vi kom hem =) 
Nu somna min lilla sessa gott & vi här hemma ska ha lite mer mys så vi hörs imorgon igen =) 
Ha en fin kväll på er alla sötisar =) 

Glöm ej andra bloggen =)