fredag 10 april 2015

Älskade Angel fått mer vattenkoppor =) Hämta Victoria & Gud vad Vi har Mysigt =) FredagsMys på Hög nivå =)


Underbart med Fredag & Helg =) 
När vi vakna imorse så hade det kommit fler prickar på magen & armarna & Även bakom örat & i pannan & nån bredvid näsan .
Så jag ringde förskolan & sjukanmälde lilla Angel för första gången ,för nu har hon vattenkoppor .
Angel är så troligt duktig & låter bli att klia på dom & som tur är är hon lika pigg & Glad som vanligt så jag är så glad att det går så bra & snart är det över =) 
Jag åkte & Hämta Victoria på tågstation vid sjukhuset & vi åkte hem till henne .
Vi fika & hade trevligt .
Jim kom & lämna av Vincent & My till Victoria & Vincent har också fått vattenkoppor nu så jag & Victoria hade två st söta kopp barn =) 
Vi stanna där & hade lite fredagsmys & käka faijtas & Angel ,My & Vincent fick leta påskägg & busa & hade kul =) 
Daniel & Rebecca åkte på fest så det var ungdomsfritt när vi andra kom hem .
Så vi hade MASSA  fredagsmys här ;)
Titta i andra bloggen WOW & WIIIE HAPPY HAPPY ;) 
Det har kommit fler & fler vattenkoppor på lilla sötisen ,men verkar som hon ändå får de lindrigt & det hoppas jag =)  
Glöm inte andra bloggen ;)  
Min Älskade Angel visar sina koppor på mage arm nu på morgonen =) 
Jag fick paket =) 
Med min nya tröja ... 
Underbart fin mjuk & go stjärn tröja =) 
Mina nya sommar shorts ... 
Baksidan av shortsen =) 
Shorts med hängslen som hänger 
Älskade Angel äter en go macka hos Victoria =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel när vi väntar på att My & Vincent ska komma =) 
Prinsessan Angel fick en glass =) 
Mmmm YUMMIE!! Glassa gillar Underbara Angel !! 
Angel & Vincent har båda vattenkoppor =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mamms älskade Guda Gåva Angel så glad att hon hitta påskägget Ebba gömt =) 
Mammis älskade Docka Angel hitta påskägget & blev super glad =) 
Mammis älskade Angel så LOVELY!!! 
Angel ,Vincent & My =) 
Angel ,Vincent & My busar & leker =) 
Angel & Vincent !! 
Älskade Angel äter en tuggummi klubba =) 
Prinsessan Angel nu när vi ska äta faijtas =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Angel busar lite =) 
Angel har gjort en mask av tortilla brödet =) 
Gud vad Gott det var med Faijtas =) 
Fredagsmys hos Victoria =) 
Här är några koppor bakom höger öra ... 
Under dagen har det kommit massa vattenkoppor på ryggen .. 
I pannan har det kommit några till ... 
Även på bröstkorgen har det kommit några koppor ... 
Bakom vänster öra är det några .. 
& bakom höger öra ... 
Höger öra är de några koppor till .. 
Älskade Angel har fått en koppa mellan fingrarna på vänster hand .. 
Angel har en vattenkoppa mellan fingrarna =) 
Även på låren har det kommit fler koppor...
& en koppa i knävecket ... 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis underbara Angel myser isoffan  =) 
Gud vad snyggt det blev & kul Nu är spisen på plats & inkopplad hos Putte !!  
Har vart en mysig dag  hemma hos Victoria ,god mat & dryck & lite fredagsmys =) 
Tack gumman för en otroligt trevlig dag/kväll .
Nu sover min lilla Sessa & nu blir det massa vuxen Mys här hemma & mer fredagsmys =)

Men det ser ni i andra bloggen som vanligt =) 
Gud va MYSIGT Wiiie ;) 
Men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla !!