lördag 21 mars 2015

Vi Var hos min älskade Pappa så mysigt !!! Lördagsmys =)

 God kväll på er Godingar , idag åkte vi till Min älskade Pappa & käka mat & fika =) 
Gud vad det är mysigt att va hos Pappa .Jag måste bli bättre på att åka hem till Pappa ,men har vart svårt nu när de vart vinter & is & halka ute ,men nu kommer sommaren & då blir det lättare för mej att ta mej ut till min älskade Pappa =) 
Så ska ta mej i kragen & åka till Pappi lite oftare =)
Fick köpt en frysskåp i dag som jag ska ställa på plats imorgon ,bra & ha en extra frys ju =)  
När vi kom hem åkte Daniel & Rebecca & Hämta hit Elin & hennes hund Leia menningen var att Andre & Hero & Laika också skulle komma & då hade de blivit 4 st hundar 2 katter 4 ungdomar & jag & Angel = fullt hus =)
Men blev bara Elin & Leia som kom eftersom dom ska fixa sitt hår tidigt i morgon då Helena kommer kl 10 =) 
Massa Lördagsmys Men kolla andra bloggen som vanligt =) 
Såååå otroligt mysigt vi har ;)  
Mitt underbara Morgon kaffe de Lux =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!!
Prinsessan Angel i bilen när vi åker till Älskade Morfar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel äter en barnbox hos älskade Morfar =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Angel fick kritor i barnboxen =) 
Massa GoFika hos Morfar efter maten =) 
Bulllängd & massa kakoire ,muffins osv hos Morfar =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Charmtrollet Angel med världens bästa Morfar !! 
Angel busar & spexar med Morfar =) 
Underbara Morfar & Angel busar =) 
Världens bästa Morfar & Angel !! 
Mystrollet Angel busar & myser med Älskade Morfar !! 
Världens vackraste & underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel busar när vi ska äta mat =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Marinerad Fläskfile med bea & vitlökssås & pommer osv =)  
Underbara Angel dansar & gör som Bolibompa draken =) 
Bolibompa draken visar hur man ska dansa & Angel är super duktig =) 
Älskade Angel dansar med bolibompa draken =) 
Min underbara Duktiga Angel !! 
Mammis älskade Angel dansar lite med rockringen också =) 
Vi har dukat upp lite Lördagsmys här hemma =) Mysåpys !!
Becks nya film Invationen släpptes idag & som Putte laddat hem redan =) 
Vart en mysig dag hos min älskade Pappa synd bara de blir så sällan men nu ska jag skärpa mej =) 
Nu ska vi ha Lördagsmys här i soffan så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla =) 
Glöm inte kolla andra bloggen så otroligt MYSIGT vi har ;)