söndag 29 mars 2015

Sommartid =) Var nere i strandvillan en sväng =) Hämta Nya spisen till Puttes hus i Sävar =) Jag skura för fullt =) Anna kom & tvätta bilen =)

Ni har väl inte glömt ställa fram kl i natt =) 
Underbart nu är det sommartid =) 
Godkväll på er sötisar , nu sitter vi hemma på berget igen ;) 
Imorse när vi ätit frukost osv åkte vi ner till strandvillan en sväng =) 
Sen åkte vi till Leif hämta nån skurgrej till bilar för Anna kom För att skura ur sin bil .
Jag & Putte åkte till berget med lite grejer & Angel ville stanna där med Daniel & Reb medans jag & Putte hämta spisen i stan .
När vi kom hem till Putte med spisen kom Daniel med Älskade Angel & Daniel hjälpte Putte bära in den .
Jag skura ur ordentligt där spisen stått innan & det blev rent & Fint.
Putte gjorde god middag till oss =)
& nu är vi på berget igen =) 
Massa massa mer i andra bloggen så de är ett måste att ni går in & läser där & ser alla mys bilder =) 
Älskade Angel myser på morgonen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Nu är vi nere vid strandvillan igen ..   
Dagens instagrambild.. 
Putte & Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar !! 
Charmtrollet Angel så duktig på att klättra osv =) 
Min Älskade Son Daniel hjälper till att bära in nya spisen till Putte =)  
Vist blev de en fin spis jag hitta till Putte =) 
Älskade Angel leker & Busar !! 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Angel alltid  så Go & Glad !! 
Världens underbaraste Angel !! 
Min underbara Angel busar i snöhögen =) 
Putte & Angel !! 
Angel busar en stund uppe på snöhögen utanför  !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Massa Myspys bilder på andra bloggen ;) 
Nu ska vi fortsätta mysa här & se film  =)

Ha en underbar kväll på er alla sötisar ;)