söndag 22 mars 2015

Riktig SöndagsMys dag/ kväll =)

Hej sockertoppar ,idag har vi tagit en super lugn mys söndag & det behövdes kan jag lova =) 
Vi har ritat & spelat spel & vi kolla på filmen flygplan & myste ner oss i soffan & hade riktig myspys =) 
Skönt & kunna ha slappar dagar ibland =) 
Massa mer myspys bilder i andra bloggen så underbart vi har ;) 
Älskade Angel busar på morgonen =) 
Prinsessan Angel spelar luft gitarr =) 
Mammis älskade Guda gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Charmtroll Angel busar & spexar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel har klätt sej som en rosa Tjej Turtles =)  
Vi myser & ser Filme flygplan =) 
Mysigt ligga & se film & bara mysa =) 
Världens underbaraste Angel så otroligt Go & Glad !! 
Min Vackra fina Angel !! 
Underbara Angel myser i soffan under filten =) 
Min Lilla Sessa busar lite =) 
Världens bästa Angel kollar på filmen flygplan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Efter ja borsta tänderna på Angel & gick in i köket en snabbsväng så hade Lilla Angel sten slocknat på nån minut  !!! 
Mammis älskade Angel sten slockna i soffan !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Tror min lilla Prinsessa var trött för efter jag borsta tänder & tvätta Angel så skulle vi se slutet på filmen flygplan ,Vi gick snabbt in till köket & när vi kom tillbaka hade min lilla Prinsessa sten slocknat & sov som en liten prinsessa.
Så Angel var trött efter en bus & mys & spel dag =) 
Har vart en otroligt mysig dag & nu blir de att se filmen "Hemma "& Ice Castle"& massa soffmys här =) 
Men kolla andra bloggen wiiie MYSSS ;) 
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)