fredag 20 mars 2015

Min Älskade Pappa kom & fick besked att han är allvarligt sjuk :(Var med Putte hos Valter !! Vi var i stan på romantisk lunch =) Var nere i strandvillan & greja lite =) Massa Fredags Mys

Godkväll på er sötnosar , idag körde älskade Morfar Peter till flyget eftersom han ska på båten & jobba .
Morfar kom hit & Tog en fika efter & hade med sej lite flaskor till barskåpet som Peter köpte ut på flygget innan han åkte .
Min Älskade Pappa berätta att han är allvarligt sjuk & jag bröt i hop totalt när han åkte :( 
Gud vad ONT det gör i mej & jag får sån panik .
Vill INTE min älskade Pappa ska va sjuk ,vill & kan inte leva utan han & vill han ska må bra & vara frisk .
Älskar ju min Underbara Pappa :( 
Smärtan ,rädslan & ångesten kan jag inte ens försöka förklara :( 
Vet inte vad jag ska göra :( 
Mer om det i andra bloggen .... 
Nu till annat .... 
I dag har det vart solförmörkelse & Gud vad Magiskt & fint det var =) 
Jag bad uppåt att nåt ska göra min Pappa & Mamma & Wille frisk & att alla mina nära & kära ska få må bra !! 
Jag Fick tagit några bilder men de fångas aldrig rättvist så det blev inte lika magiskt & fint på bild som i verkligheten tyvärr.
Självklart Rocka vi sockor i dag då det står för att vi gillar annorlunda från en Facebook grupp som vi stöder .
Det tyckte Angel var super kul att vi alla hade olika strumpor idag =) 
Jag & Putte & körde in till Valter & Putte knäckte till ryggen igen.
Sen gjorde Vi lite ärenden osv men de ser ni i andra bloggen ;) 
Vi passa på att ta en romantisk & lyxig luncha på shang hai =)
Sen åkte vi ner till strandvillan & greja lite  & christer kom & vi surra lite .
Dessa 5 absolute köpte peter ut i taxfree som Min Pappa hade med sej hit  ... 
Det är absolute Rasberry ,Absolute Gräpe ,Absolute äpple,Absolute Orginal Granat appel,Absolute APeach --
Så nu är barskåpet lite mer fyllt har knappt nån plats kvar nu =) 
Här Rockar vi sockor i dag =) 
Dagens instagrambild på att vi är med & Rockar sockor =) 
Nu börjar solförmörkelsen ... 
Så fint & se ... 
Men så svårt att ta kort .. 
Man ser minut för minut ... 
Underbart magiskt ... 
Svårt att ta kort på solförmörkelsen ... 
Solförmörkelsen ... 
Himlen blev otroligt vacker ... 
Blev ett magiskt sken ... 
Försökt ta kort med olika filter på kameran men svårt ... 
försöker ta med jämna mellanrum ... 
Underbar fin solförmörkelse såg vi =) 
Svårt & ta rättvisa kort !! 
Helt magiskt & jag önska & bede uppåt om att min Älskade Pappa,Mamma ,Barn ,Wille & jag alla mina nära & Kära ska få va friska & må bra !!!  
Nu är jag & Putte hos Valter ... 
Putte ska knäcka rätt sina kotor ... 
Jag & Putte tog en romantisk lyx lunch ... 
Insdagrambild på dagens lunch =) 
Fick köpt en ny antenn kabel till Angels rum däruppe ... 
Kom paket till mej =) 
Med ett DYRT Spa ljus ,Voluspa doftar ljuvligt !! 
Badrums ljuset som doftar underbart =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel rockar inte bara med sockorna utan även rockringen =) 
Älskade Angel gör en fin uppvisning =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Vi har dukat fram lite Fredagsmys =) 
Mmmm YUMMIE & Mys med Fredagar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel när vi myser =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Nu har min lilla Docka Angel somnat gott & nu ska vi strax se Ack värmland & ha Fredags Myspys som vanligt =) 
Hoppas ni alla har det bra så hörs vi imorgon igen =) 

Glöm ej kolla andra bloggen på myser ;)