måndag 9 mars 2015

Köpt Loftsäng ,madrasser ,sängkläder & kuddar osv till Angel i födelsedagspresent =) Fina Victoria kom =)

Hej sötisar ,igår kväll när jag låg & såg tv i sängen fick jag mackor & kakor serverat så mysigt & så gott =) 
I morse var Angel så söt hon tog upp sin lilla hand & visa att nu är de bara 4 dagar kvar till hennes 5 årskalas ,så nu är de nedräkning =) 
Köpte en Loftsäng som älskade Angel önskat sej så lääänge & nya madrass & bäddmadrass & madrassskydd & prydnadskuddar & lakan osv så tanken är att vi ska bygga ihop den utan att Angel ser & märker nåt .
Så jag ska säga att Angel får sova i vårat sovrum inatt eftersom Daniel hunnit plocka bort hennes säng i rummet uppe & vi lagt in allt där redan & imorgon ska hon åka med Pappi efter förskolan upp till Älskade Morfar & då börjar vi bygga ihop den så på Torsdag när Angel kommer hem efter förskolan får hon sova i sin säng här nere & även vi får sova nere & Fredagsmorgon får hon gå in i sitt rum & vips ska den stå där helt klar =)
Angel fick paket i brevlådan i dag från Moster Linda ,Hampus & Salim som hon ska öppna på Fredag =) 
Fina Victoria kom hit i kväll & vi fika & surra & spådde & hade trevligt =) 
Jag fick ögonfransar till min smurfbil av Victoria =) Tack älskade Gumman vad snäll & go du är =) 
Gud vad kul & trevligt vi hade =) 
Se alla andra mysbilder osv på andra bloggen som vanligt =) 
Kan säga att jag är ju bara så Lycklig så finns inga ord =) 
Dessa goda mackor & kakor fick jag serverat i går kväll på sängen =) Myspys =) 
Underbart Lyxigt med karamellkaffe på morgonen =) 
Mammis älskade Docka Angel ska nu till Förskolan efter ett långt sportlov =) 
Älskade Angel ville ha 2 st flätor i dag =) 
Älskade Angel fick stort packet av Moster Linda med familj i brevlådan i dag =) 
Denna säng ÖNSKA sej Angel jättelänge & den köpte vi i dag till Angel som vi ska överaska med på Fredagsmorgon när hon fyller år =) 
Köpt ny madrass till loftsängen ... 
& den bästa dreamzone bäddmadrass 
& nya lakan osv 
& 4 st prydnadskuddar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel spexar & busar =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel busar & spexar haha sötnosen min =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
Mammis älskade Docka Angel !!! 
Dessa söta ögonfransar fick jag av fina victoria i dag =) 
Så snart ska även min smurfan få ögonfransar =) Tack Victoria vad go du är =) 
Mammis underbara Angel Gud vad jag Älskar dej Gumman !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Vist är jag fin hahaha 
Denna lilla sak är det som är trasig på min bil & behöver bytas ,,Nedre rattaxelknut & den kostar 6-700kr på volvo men nu är den beställd .
Har vart en underbar dag med strålande sol & det känns som vår värme idag =) 
Vi myser & busar med lilla Angel & snart ska vi gå & natta Angel. 
Angel blev super glad när jag sa att eftersom du ska åka med Pappi imorgon till Morfar så kan du sova i sovrummet kväll =) Så de var inga problem där inte =)
Var super mysigt & trevligt att Victoria var här & fika =) 
Nu ska vi mysa ner oss i sängen & prata & mysa så ha en fin kväll på er alla ,för de ska vi ha ,så hörs vi imorgon igen =) 
Glöm ej kolla andra bloggen så myspys ;)