tisdag 31 mars 2015

Köpt Apple tv till sovrummet också =) Fick så fina påsk saker Angel gjort =)

Godkväll på er Godingar , idag köptes de hem en till Apple tv fast till sovrummet där uppe så vi kan se netflix osv även där =) 
När min lilla Angel kom från förskolan hade hon gjort så fina påsk saker en super fin påskkyckling & en påskmask sååå fina Tack älskade Gumman min .
Jag & Angel passa på & hade lite Mor & Dotter spa kväll med bubbel bad & sen massage & klippte tå naglar osv innan Angel skulle sova =) 
Kolla andra bloggen på massa mysbilder osv ;) Som vanligt ;) 
Nya Apple tv till sovrummet =) 
Gud vad skönt att få Apple tv även i sovrummet nu =) 
Älskade Angel kom hem med denna fina påsk masken =) 
Angel har målat denna fina påsk ansiktsmasken så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel har gjort denna fina påsk kycklingen så fin ... 
Angel har klistrat fjädrar på sidan ... 
& här är andra sidan så fint Angel gjort ... 
Även denna fina påskkorg har Angel gjort så duktig min gumma är =) 
Angel har klistrat fast ögon & näbb osv så fint ...
Tack älskade Angel för den super fina kycklingen så otroligt duktig du är !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel dansar & Busar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!!
Mor & Dotter myspys !! 
jag hamna på bild igen  =) 
Mammis älskade Docka Angel i badet =) 
Prinsessan Angel hjälper till & Tvätta håret !! 
Charmtrollet Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angels super fina påsk ansiktsmask !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Världens underbaraste Angel !!! 
Älskade Angel busar efter badet =) 
Mammis underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel hitta sin gammla napp & blev så glad & ville ha den till sina dockor =) 
Gud vad Myspys vi har det & de var extra mysigt att inviga apple tv i sovrummet & Angel så glad hon kan se netflix även i sovrummet nu =) 
Min Lilla Prinsessa Angel sten slockna fort.
Nu blir det lite filmys här =) 
Ha en fin kväll på er alla så höres vi imorgon igen =) 
Ja ni vet ni ska kolla andra bloggen för alla personliga & mysbilder på oss =)