måndag 30 mars 2015

Jag Fick massa presenter =) Vi har Tv spel myspys =) Victoria & Barna kom =)

Jättefina & Viktiga familjer regler som jag tycker alla borde ha =) 
Gud vilken skön morgon,Vi låg & drog oss lite extra innan vi gick upp =) 
Vi åt världens frukost innan förskolan =)
När Angel kom hem från förskolan kom fina Victoria med My & Vinnie hit,vi fika & babbla & ungarna busa för fullt =) 
Matte var snäll kolla på Victorias bil & var här tog en fika så trevligt =) 
Sen spela Vi Xbox 360 sonic & hade ostkrokar ,smågotta & ost hjärtan & skruvar & självklart OSTBÅGAR vi hade så super mys .
Jag har fått så massa fina presenter idag & god tårta idag igen så blev typ firad en gång till osv =)  
Ojoj kolla Andra bloggen ,massa fina mysbilder osv som vanligt ;) 
Känner mej så bortskämd & Happy =) 
Mmm YUMMIE !! Med riktig god Mys frukost =) 
Min Lilla Prinsessa Angel ville ha Madicken tofs i dag så fin hon är !! 
Jag fick en fin guldring idag =) 
& ett guldarmband med ett hjärta på =) 
Dagens instagrambild på guldringen & Armbandet jag fick idag =) 
Jag fick även tårta som vi frossa i YUMMIE!!!
Fick även 2 av mina favorit solkrämer =) 
Dagens instagrambild på världens bästa solkrämer =) 
Fick även schampoo ,balsam & inpackning ...
& en till svart mascara =) 
Angel har gjort super fint halsband på förskolan =) 
Angel så duktig på att göra så fina halsband =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel ska äta lite glass =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel äter glass med My & Vincent =) 
Älskade Angel med sina fina kompisar My & Vincent !! 
Mmmm YUMMIE !! Glass gillar barna =) 
Angel busar & leker för fullt =) 
Prinsessorna Angel & My !! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel & My Grejar med Angels rosa kastruller osv som vi öppna i dag =) 
Älskade Angel öppna sitt rosa kastrullset i dag som hon fick när hon fyllde år =) 
Vi har dukat upp i Angels rum däruppe & ska ha spel mys kväll =) 
Vi testa ångar nya ostskruvar & dom var super goda =) 
Mammis älskade Angel spelar för fullt =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel är duktig på att spela spelet =) 
Världens finaste & Underbaraste Angel !! 
Charmtrollet Angel spelar tv spel =) 
Underbara Angel så otroligt duktig & alltid så Go & Glad !! 
Vart en otroligt mysig dag & kväll & nu sover min lilla docka så gott & vi hade så myspys ikväll med tvspel & goa =) 
Blev mycket skratt & bus & mys =) 
Det var otroligt mysigt & trevligt att Victoria & barna kom =) fått skratta & surra ordentligt så tack gumman =) 
Nu blir de mysa ner & se film men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll/natt på er alla =) 

Kolla andra bloggen =) Myspys !!!