söndag 15 mars 2015

Hipp hipp Hurra stort Grattis till Älskade Wille-Killen =) Var i huset i sävar & myste lite innan kalaset =)

Hipp hipp Hurra stort Grattis till min Älskade Wille-kille som fyller år idag !! 
Tänk att jag haft Wille i 14år nu så underbart ,snällare & bättre hund finns inte .
Wille är så älskad & önskad av oss & han är som ett av mina barn =) 
Självklart hade vi ett litet hundkalas för wille idag =) 
Vi Åkte till Puttes hus i morse & hade Myspys på hög nivå som vanligt ;) Mer i andra bloggen som vanligt ;) 
Sen fick Jag skynda mej hem för Elin& Andre & deras hundar Hero & Leia hade kommit =) 
De blev grisöron & tuggben & Tårta & lite ute bus & lek så Wille var nog super nöjd =) 
Se mer i andra bloggen på allt mysigt =) Ja e så Happy happy ,men det ser ni i andra bloggen ;) 
Solen skiner & vi med den ,så underbart =) 
Dagens instagrambild på älskade Wille-killen =) 
Wille fick ett gott tuggben =) 
Mmm YUMMIE!! 
Älskade Wille-Killen !!
Wille pratar lite =) 
Världens finaste hund min Wille =) 
Wille pratar & myser med sitt ben =) 
Se så söt Wille är =) 
Wille så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Wille-Kille !!
Nu har lilla Leia kommit ...
Wille med kompisen Hero & Leia =) 
Wille med sin killkompis Hero =) 
Världens bästa Wille-kille & Hero !!! 
Världens finaste hundar Wille & Hero !! 
Leia med stora killarna Wille & Hero =) 
Wille med sina bästa kompisar Hero & Leia =) 
KÄRLEKSHUNDEN Wille så otroligt  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSHUNDENWille så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Hipp hipp HURRA Stort Grattis älskade Wille !!
Prinsen Wille gottar sej med tårta =) 
Mmmm YUMMIE !! Tårta gillar Wille =)
Världens bästa & Finaste hund min Wille-Kille !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel myser ner sej i Älskade Morfars hammock =) 
Prinsessan Angel gottar sej i den underbara solen =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel solar lite =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel njuter i solen =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel har så myspys hos Morfar i Hammocken =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens underbaraste Angel !!!
Älskade Angel pekar på fågelboet =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel klättrar i träden =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
UNDERBARA Angel sparkcyklar i snön =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Angel ute & sparkcyklar =) 
Det har vart en helt underbar dag med hundkalas osv.
Känns så ledsamt samtidigt då jag vet att detta blir älskade Willes sista födelsedag eftersom han är så gammal & sjuk :( 
Gud börjar gråta av bara tanken ,,,vet inte hur jag kommer klara leva utan min älskade Wille ... 
Uff vill inte tänka på det nu utan ska njuta av varje sekund & dag jag/vi får med han min underbara Wille =) 
solen skiner så man får sån otrolig energi =) 
Hoppas nu vädret håller i sej men tror det kommer ett bakslag med säkert massa snö osv ... 
Men hoppas ändå att våren är här för att stanna .så känns de nu i allafall =) 
Nu ska vi mysa ner oss i soffan & se lite tv så ha en underbar kväll på er alla =) 

Glöm ej alla underbara bilder osv på oss på andra bloggen wow MYSPYS På hög nivå =)