onsdag 25 mars 2015

Hipp Hipp Hurra stort Grattis till mitt underbara Barnbarn Hugo på hans 2 årsdag =) Våffeldagen de fira vi =) Min Älskade Pappa har vart på sjukhuset !!


Hipp hipp Hurra stort Grattis till mitt älskade Barnbarn Hugo som fyller 2 år idag .
Gud vad jag önska att jag kunde vara med & fira den lilla Söta Prinsen Hugo idag.
Tänk att det redan gått 2 år sedan lilla Hugo kom & berika oss alla & han valde en bra dag som Våffeldagen & komma på =) 
Så självklart har vi gjort våfflor i dag till Hugos ära =)
I dag lämna Putte Angel på förskolan & Angel tog sparkcykeln & Putte promenera =) 
Jag har städat & Skurat lite här i huset i sävar & det känns skönt =) 
Älskade Daniel kom & han stanna & käka våfflor & korv & det var super trevligt =) 
I dag har min älskade Pappa vart på sjukhuset & fått sin första behandling & jag blev så ledsen att jag inte viste om att han skulle ditt för jag hade velat vara med han ju :( 
Men viktigast är att Pappa blir frisk & han vet jag älskar han & Vill vara med han nu & stötta osv ... 
Ni ser massa mer bilder osv på vårat våffelmys på andra bloggen WOW så myspys vi har det ;) 
Dagens instagram bild !! 

Självklart Gratta jag även Prinsen Hugo på Facebook =) 
Farmors älskade Prins Hugo så Vacker & Älskad !! 
Världens stoltaste Farmor med Prinsen Hugo när han var bebis =) 
Världens stoltaste Faster Angel med Lilla Hugo =) 
Älskade Hugo & Farmor !! 
Prinsen Hugo så ÄLSKAD & ÖNSKAD Med stolta Farmor =) 
Stolta Farbror Daniel dansar & Busar med älskade Hugo 
Nu har jag gjort våffelsmeten =) 
Har köpte överasknings kakor till min Älskade Angel =) 
Älskade Angel har gjort så fint halsband på förskolan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Vi har gjort Våfflor & Tänt massa levande ljus så mysigt & Firar Våffeldagen & mitt älskade Barnbarn Hugo =) 
Yummie !!! Våfflor gillar vi =) 
Putte börjar bli hungrig & vill hugga in i våfflorna =) Mys vi har det ;) Kolla andra bloggen ;) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Prinsessan Angel gottar sej med våffla =) 
Mammis älskade Docka Angel älskar våfflor =) 
Underbara Angel provar med lite grädde på =) 
Världens underbaraste Angel gottar sej de var super gott med våfflor =) 
Charmtrollet Angel så fin & go !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel kollar på Mammis data =) 
Angel alltid så Go & Glad & nu myser hon & ser film på min data =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Vart mysigt & gott med våfflor i dag =) 
Skönt att även fått städa upp & skura lite här i sävar =) 
Tack snälla Daniel som åkte upp till älskade Morfar med lite våfflor & korv .
Nu har min älskade Prinsessa Angel somnat & jag ska kasta mej i duschen sen blir de soffmys på hög nivå som vanligt ;) LOVELY Kolla andra bloggen =) 
Ha en fin kväll på er alla sötisar ,det ska vi ha & hoppas ni alla firat våffeldagen & frossat i våfflor =)
Igen stort Grattis till mitt älskade Barnbarn Hugo !! 
Kolla andra bloggen så otroligt mysigt vi har det ,kan inte bli bättre ;)