fredag 13 mars 2015

Hipp Hipp HURRA !!! Stort Grattis min Älskade Angel på din 5 Årsdag =) Barnkalas & Gud vad Angel är Lyrisk av glädje =) Myspys =)

Ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade År Hipp Hipp HURRA Stort Grattis Älskade Angel på din 5 årsdag !! 
Vi Älskar dej så Gränslöst mycket & tänk vad fort tiden gått ,redan 5 år sedan du kom  & Berika oss !!!
Du har gjort oss till världens lyckligaste & vi är så tacksamma som fått underbara dej =) 
Vi väckte älskade Angel i morse med tårta ,sång & packet & Angel blev super glad =) 
När hon sen gick in i köket tjöt hon & studsa av glädje för allt vi gjort =) 
Efter frukost tårta & packet öppning fick hon se sin Grattis hälsning på bolibompa & gud vad lycklig hon blev att dom i tv gratta henne & sjöng & visa upp ett kort med Angel & badde =) 
När det var gjort sa vi till Angel att vi har en till överraskning där uppe & Angel gick upp i sitt rum & fick se sin loftsäng & gode gud vad chockad & Glad hon blev ,Angel studsa skrek & skratta & självklart klättra hon upp i sängen direkt & ner igen & kolla in myskojan under =)
Angel var helt Lycksalig & extremt glad så hennes födelsedag börja super bra =) 
När Angel åkt till förskolan blev det full rulle här hemma med att fixa det sista inför kalaset kl 17 =)
Angel kom hem kl 16 & då var det måla henne grön i ansiktet & klä ut henne till Turtles & sen kl 17 kom alla barn osv så kalaset drog igång =) 
Angel fick mycket fina presenter & barna hade super kul & det var danslekar & fiskedamm & korv i bröd & tårtor cupecakes & cakepops & chokladbollar osv osv så Angel hade ett super roligt kalas & det är viktigast .
När alla gått hem städa vi upp lite ,sen ville Angel prova sina Frost klänningar & peruker & titta på allt fint hon fått så vi hade massa Myspys här =) 
Jag är så glad att Angel blev så glad & Lycklig över dagen & att kalaset & allt var mer än hon drömt om .
När jag fråga lilla Angel vad som var bäst i dag ,,,svara hon : ALLT Mamma ,det var det bästa jag ens kunnat drömma om " & jag såg hennes glädje i ögonen & det är obetalbart kan jag lova =) 
Älskar dej så gränslöst mycket min underbara Angel !! 
Kolla i andra bloggen på allt Myspys vi haft efter & under kalaset wow jag är ju bara såååå Lycklig att jag tror jag svimmar ;) 
Älskade Angels Frost tårta ...
Nu har vi tänt ljuset & ska sjunga & väcka lilla Prinsessan =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel sover så gott när vi kommer & sjunger =) 
Ja må hon leva uti hundrade år hipp hipp hurra Grattis älskade Angel på din 5 årsdag !! 
Nyvaken men glad Angel =) 
Födelsedagsbarnet Angel blev så glad av tårta sång & paket =) 
Mammi & Angel !!! 
Mammi kramar & pussar älskade Angel & grattar henne på hennes stora 5 årsdag =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel blev glad för sin frost tårta =) 
Prinsessan Angel öppnar paketen =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel blev så glad av att få Frost Anna & Elsa =)
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Nu ska Angel blåsa ut ljuset =) 
Angel tar sats & ska blåsa ... 
Angel blåpser för fullt ...
& HURRA GRATTIS !!! Angel blåste ut ljuset =) 
Far & Dotter mys =) 
Pappi så stolt & grattar våran underbara 5 åring =) 
Charmtrollet Angel kom när tårtan med armen haha 
Nu öppnas det mer packet =) 
Angel super glad över Frost figurerna =) 
Mammis älskade Docka Angel så glad över presenterna =)
Angel blev super glad när hon kom in i köket & såg vad vi gjort =) 
Prinsessan Angel så chockad & glad ... 
Mammis älskade Docka Angel hoppa av glädje =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! Angel visar stolt upp sina Frost dockor hon fått =) 
Angel på dagens grattis i Bolibompa =) 
Dom höll upp ett kort på Angel & Badde & sjöng ja må du leva & gratta Angel på hennes 5 års dag =) 
Här sjunger dom för Angel =) 
Sen när dom sa stort Grattis på 5 års dagen efter sången kom det massa massa serpentiner & konfetti ner =) 
& En skylt där det stod Grattis Angel på 5 Årsdagen ,Gud vad Glad Angel blev =) 
Såhär blev de under Angels loftsäng ..
Vi gjorde en nalle myshörna ... 
& satte upp Hjärtlampan som lyser så fint ...
& la en mjuk go matta ... 
& satte Angels prinsess fåtölj ..
& massa massa av Angels nallar ..
Vist blev det myspys ... 
Tog bort myspölen & satte alla nallar under loftsängen så det blev nallemys koja =) 
Angels myskoja ... 
Så nu har Angel de hon önska mest en loftsäng & Myskoja under =) 
Nu kommer födelsedagsbarnet Angel & ska se överraskningen i rummet =) 
Prinsessan Angel var ivrig att få se ... 
Älskade Angel blev helt chockad av glädje när hon såg sin loftsäng ... 
Angel skynda sej kolla in i kojan .. 
Angel fråga om de var sant att det var hennes =) Sötnosen min .. 
Älskade Angel helt lyrisk & Överraskad =) 
Mammis älskade Mystrollis klättra upp direkt =) 
Världens bästa Angel så super glad =) 
Angel sa flera gånger att det var den bästa presenten EVER =) 
Angel la sej & myste direkt & var fortfarande lite chockad över sängen & kojan =) 
Såhär Lycklig & Glad blev Angel över sängen ,nu fatta hon att det var hennes & då hoppa & studsa hon =) 
Angel super duper glad =) 
Angel var inne i kojan & tyckte det var super fint & mysigt =) 
Stort Grattis min älskade Docka & så underbart se din glädje =) 
Världens bästa Angel äter tårta under ballongbågen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Nu ska födelsedagsbarnet Angel öppna pakets från Älskade Moster Linda med familj =) 
Angel ivrig & glad =) 
Var en jättefin låda med ett nallekort på =) 
Moster Linda har skrivit så fint till Angel =) 
Jättefint kort som moster Linda skrivit ..
Angel öppnar för fullt ... 
Åhh vad fint det var när Angel öppna locket ... 
Ojojoj vad mycket fina saker Moster Linda med familj skickat =) 
Kolla vad massa fina saker Angel fick =) Massa fina dockor med kam & fin Prinsess väska & en Barbie Kamera & ett Barbie skärp & en gitarr osv osv 
Låg en stor påse med massa smycken ... 
Kolla vad snygga smycken ... 
Massa halsband armband osv =) 
Tusen tack älskade Moster Linda ,Hampus & Salim för dom otroligt fina grejerna Angel blev super glad =) 
Angel fick Frost figurerna av oss här hemma i morse ... & de var lycka =) 
Även Jake & Piraterna tatueringar =) 
Även Frost Elsa & Anna gav vi Angel i morse =) 
Angel blev super duper glad & ville ha mer kort på Elsa & Anna =) 
Världens bästa Angel så stolt över sina Frost Elsa & Anna =) 
Underbara Angel myser med dockorna =) 
Angel fick även Turtles mask ,figur & typ svärden som ska va i det hårda skalet =) 
Även en bok Om Bokstäver =) 
Även Mammi fick paket idag =) 
Lite av dukningen .. 
Lite av Angels tårtor osv .. 
Angels Cakepops .. 
3 st av tårtorna .. 
Pirat cupecakes & chokladbollar =) 
Angels ena Jake & Pirater tårta .. 
Svårt att ta ett helt kort på allt .. 
Extra servetter & tallrikar i Turtles & jake =) 
Även olika läsk osv uppdukat =) 
Nu är även ljusen på plats på Turtles tårtan =) 
Angels Turtles tårta =) 
Angels 2a Jake & Piraterna tårta =) 
Jake & Piraterna cupecakes =) 
Angels pirat & cakepops =) 
Lite av Angels presenter ..
Vi la fram alla paket tills Angel kom hem från förskolan ..
Prinsessan Angel har lite grönfärg i ansiktet & sin Turtles dräkt & ska nu kolla in sin tårta =)
Prinsessan Angel så lycklig & nöjd över sin Turtles tårta =) 
Underbara Angel så LOVELY & det värmer mitt hjärta se henne så glad =) 
Angel visar hur Turtles gör haha sötisen min .. 
Mor & Dotter myser lite innan kalaset börjar =) 
Jag är så Lycklig & stolt över min underbara Angel !! 
Älskade Angel försöker se allvarlig ut som Turtles =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi med Kärleksbarnet Angel !!! 
Nu är Älskade Angel en Turtles så se vad grym & cool hon är =) 
Mor & Dotter Mys !!! 
Älskade Angel ger en slängpuss till er =) 
Mammi & Världens bästa Angel !! 
Underbara Angel gör massa slängpussar & pussar på Mammi =) 
Mammi & Angel puss =) 
Världens underbaraste & Vackraste Angel med sin stolta Mammi !! 
Mammi får massa massa Pussar av lilla Docka Angel så mysigt =) 
Angel är Världens finaste Turtles =) 
Mor & Dotter bus =) 
Så kul & mysigt vi har ,Gud vad jag Älskar dej Gumman !!! 
Nu har vi nog dukat fram allt ... 
Nu börjar snart kalaset ... 
Massa tårtor osv som Angel önskat =) 
Angel tar en titt på alla paket ... 
Angel härmar Turtles & säger att dom kan inte öppna paket det måste Angel göra =) sötnosen min =) 
Nu är även korven på kokning =) 
Världens finaste Födelsedagsbarn Angel på sin plats under ballonbågen =) & Fina vännen Nova !!
Nu blev det korv i bröd =) 
Älskade Angel så Go & Glad !! 
Angel & Nova så söta !! 
Fredrik,Sebbe & Oscar =) 
Oscar & Sebbe =) 
Nu står vi upp & sjunger ja må du leva för älskade Angel =) 
Angel blev lite generad när vi stod & sjöng för henne =) 
Nu ska lillan Skära upp Turtles tårtan =) 
Mammi hjälper Angel skära lite tårta ... 
Angel tar självklart förtas biten =) 
Angel så duktig & skärt upp Turtles tårtan =) 
Nu öppnar Angel lite paket & Söta Sebbe är med =) 
Fina Sebbe ser när Angel öppnar paket =) 
Min Älskade Gumma Blev överlycklig när hon fick olof av oss =) 
My Ger Angel paketet från dom =) & de var ett stort sminkset =) 
Angel fick en till Turtles målarbok =) 
Prinsessan Angel öppnar för fullt =) 
Mammi hjälper Angel =) 
Av Nova fick Angel dessa fina målarböcker & pennor & en godispåse =) 
Av Sebastian fick Angel detta Cars Puzzlet =) 
Angel kämpar på o öppnar paketen =) 
Ett Gipsfigur set =) 
Av Julia (Grannen) Fick Angel ett Bamse spel =)
Oj ett stort paket av Frans & Ellen =) Det var en fin rockring i =) 
Kolla vilken fin rockring Angel fick Av Frans & Ellen =) 
Födelsedagsbarnet Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Kolla vad Glad Lilla Angel är =) 
Älskade Angel så glad över alla fina presenter hon fick =) 
Nova så snäll & hjälper Angel & ger henne paketen =) 
Angel fick ett fint Frozen Puzzel =) 
Även Yatzy spel =) 
Nu blir det fiskdamm ...
Första att Fiska är självklart födelsedagsbarnet Angel =) 
Älskade Angel ska nu fiska =) 
Angel fiskar & Mammi hjälper till om de är nåt =) 
Angel fiskar för fullt =)
Nu får Angel napp =) 
Oj fisken hade nåt stort i munnen som Angel fiska upp =)  
Nu ska Fina Nova Fiska =)
Nu ska söta Sebbe fiska =) 
Nu blir de söta My som ska fiska =)
My fiskar =) 
& Nu ska sötisen Vinnie fiska =) 
Älskade Angel stänger fisk dammen =) 
Nu var det danslek & disco =) 
Angel & Kompisarna hade disco & danslekar =) 
De var hög musik & alla dansa & lekte för fullt =) 
Älskade Angel dansar & leker & har super kul =) 
Jag & Oscar & Daniel & Rebecca sitter & pratar =) 
Nu öppnar Angel mer paket & detta var från Putte =) 
Angel fick massa tv spel av Putte =) 
Angel visar upp sin Turtles målarbok =) 
Angel fick även 2 st Jake & piraterna målarböcker =) 
Angel fick en fin skylt av Farmor & farfar som det står # Here sleeps an Angel" så fin tack =) 
Angel fick även dessa tv spel av Putte =) 
Så fin skylt av Farmor & farfar & Angel fick ju även sparken som hon fick tidigare av Farmor & Farfar =) 
Av Nova dessa fina målarbäcker & pennor & godispåse =) 
Här är presenter från Sebastian,Nova My,Vincent,Vilgot & Alice,Magda,Seth & Ellen,Frans & Ellen 
Bild på lite av Angels presenter... 
Angel fick smurfarna tv spel av Morfar & Jake & piraterna badskum.... målarböcker & kikare av Mormor ....
Angel fick Turtles figurer & svärden & målarböcker av Morfar & Mormor 
Angel fick Frost kröningsklänning av Daniel & Rebecca & Frost andra känning av oss =) 
Även Frost handskar diadem & tiara & spö av oss =) 
Rosa kastrullset & turtles figurer av oss & morbröderna Stefan & johnny =) 
Angel fick sminkboxar ..
Angel fick den fina snacksmuggen & Modig spelgubbe av store bror Anders 
Av stora syster Linn Fick Angel Frost plånbok & klocka =) 
Av oss Frost hårspännen & Frost ringar =) 
& Stora jumbo pennor =) 
Jake & Piraterna filmen & kikaren .. 
Massa fina paket fick Angel .. 
Massa peruker till Frost osv fick Angel också av oss & Daniel & Rebecca =) 
Angels fina Frost klänningar hon fick av Oss & Daniel & Rebecca =) 
2st till peruker & Frost handskar & tiaror & tillbehör av oss .. 
Snickar lådan med verktyg i av Morfar =) 
Frost figurerna av oss =) 
Angel älskar peruker & tycker om att klä ut sej så dessa var poppis =) 
Frost plånboken & klockan av stora syster Linn 
Massa olika sminkboxar =)
Turtles figurer är poppis
Även Muminmamman fick Angel av oss =) 
Nytt set med färgpennor av oss =) 
Världens vackraste Angel i sin Frost klänning !! 
Gud vad jag Älskar dej Min underbara Angel !! 
Angel tar på sej Frost handskarna =) 
Födelsedagsbarnet Angel så otroligt Vacker & Fin !! 
Frost capen på =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel är nu 5 år Grattis min lilla Sessa !! 
Angel i Frost peruken så vacker hon är !! 
Älskade Angel i den andra peruken =) 
Prinsessan Angel provar sina peruker =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens underbaraste 5 åring min sötnos Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! Angel i sin andra peruk =) 
Mammis underbara vackra Angel ,Gud vad jag Älskar dej Gumman !! 
Charmtrollet Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel så otroligt Go & Glad jämt !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel under ballongbågen =) 
Prinsessan Angel så underbar & Fin !! 
Angel visar stolt upp sin Olof hon fick av oss i dag =) 
Angel myser med Olof i sin Frostklänning !! 
Världens underbaraste Angel med sin Olof =) 
Angel så gullig & ville jag skulle korta när hon pussar Olof =) 
Angel pussar & Myser med Olof =) 
Prinsessan Angel i sin Frost klänning & inviger nu sin snacks mugg =) 
Älskade Angel som Elsa i Frost =) 
Min Lilla Gumma Angel så Nöjd & Glad över kalaset =) 
Världens finaste & underbaraste Angel så otroligt vacker & fin !! 
Hipp Hipp HURRA Stort Grattis på din 5 Årsdag min älskade Prinsessa Angel !! Gud vad vi älskar dej !! 
Jag & Angel myst ner oss i min säng & gottar oss med ostkrokar =) 
Gud vilken underbar dag det varit & bara att se Angels Lycka & glädje i hennes ögon göra att jag blir så varm inombords & vill gråta av lycka & Tacksamhet som är så berikad att vara Angels Mamma =) 
Tänk att i 5 år har Angel berikat & gjort mej till världens stoltaste & lyckligaste Mamma & varje sekund njuter jag för fullt av min underbara Docka Angel som är så otroligt duktig,fin & smart & klok & vacker & världens snällaste & omtänksammaste person.
Jag är så tacksam för min fina Guda Gåva Angel & att jag får äran att fostra & ta hand om min lilla Bebis som nu växt upp till en så underbar liten flicka som alltid är så tacksam ,go & glad & omtänksam & snäll mot alla .
I 5 År har jag vart berikad av att höra älskade Angels skratt & bus & det är som ljuvaste musik i mina öron & jag kan inte i ord beskriva hur lycklig jag är som har Angel & jag är världens lyckligaste & Stolta Mamma & jag Älskar dej gränslöst mycket Angel & igen stort Grattis på din 5 års dag som är så stor eftersom du fyller en hel hand som du säger =) 
Även grattis till mej som är din Mamma & du berikar mej varje sekund =) 
Nu ska vi  & Födelsedagsbarnet Angel fortsätta ha mys här  så ha en underbar kväll på er alla ,för det ska vi ha !!

Glöm ej kolla andra bloggen WOW  säger jag bara ;) Jag är så LYCKLIG ;)