måndag 23 mars 2015

Gjort månadens Pappersarbete & betalat räkningar!!Putte gjorde super god middag =) Vi åkte till strandvillan =) Tagit min Massage/behandlingsbänk till sävar =)


Hej sötisar , idag har jag fått undan månadens tråkigaste att göra ,betala räkningar & Fixa med alla papper osv .
Men skönt att få det gjort =) 
Fick köpt en fin stationär data till Angel av min älskade Pappa som han skulle sälja =)
Angel hade bus imorse & ville klä sej själv & hon ville vara en tjej Turtles så hon var så fin när hon åkte till förskolan =) 
Sen åkte vi till huset i sävar & Putte gjorde middag till oss så Lyxigt & Gott ;) 
Jag tog med min massage/behandlingsbänk & olika liniment oljor osv för behöver massera Putte & fixa hans rygg .
Bänken tyckte Angel var kul & hoppa upp på & la sej & Ville ha lite massage =) 
Sen åkte vi till strandvillan en sväng & greja =) 
Ser som vanligt Massa mer i andra bloggen ;) MYSPYS ala Lyx ;)
När vi kom till sävar igen gjorde Angel & Putte marängswich & vi kolla på netflix en stund Innan det var dax att natta min lilla Sessa .
Kolla andra bloggen som vanligt ;) Helt magiskt underbart ;) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
Prinsessan Angel har klätt sej som en tjej turtles =) 
Älskade Angel redo för förskolan =) 
Underbara Angel har med sin sparkcykel till Putte =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel ska sparka lite =) 
Världens bästa Angel vinkar till er =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel är noga med satt ha med sparkcykeln överallt =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så glad att snön e borta så hon kan sparkcykla =) 
Charmtrollet Angel så underbar !! 
Älskade Angel leker med sina turtles =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel busar & spexar =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbar Angel !! 
Angel i strandvillan =) 
Underbara Angel trivs bra även i strandvillan =) 
Prinsessan Angel så otroligt duktig & alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel vilar sej lite i strandvillan =) 
Putte & Angel gör marängswich =) 
Bra team work mellan Putte & Angel =) 
Världens vackraste & underbaraste Angel så duktig & gör god efterrätt till oss med Putte =)
Världens finaste & underbaraste Leende har min älskade Docka Angel !! 
När vi ställde upp massage/behandlingsbänken hoppa Angel fort upp & ville ha massage =)
Mammis lilla Prinsessa Angel vill ha lite massage av Mammi =)
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Angel myser i soffan & ser netflix =) 
Prinsessan Angel är helt inne i filmen =) 
Underbara Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel myser till filmen !!!
Min lilla Prinsessa myser & ser barnfilm !!!
Denna data köpte jag idag av min älskade Pappa till min underbara Angel som hon kan ha på övervåningen & spela på =) 
Vart en dag med massa mys & bus =) 
Angel tycker det är så kul att vi är i huset i sävar & hon var uppe lite längre 20,20 ca fast hon var super trött .
Nu ska vi ha soffMys på hög nivå här ;) 

Men det ser ni i andra bloggen ;) 
Ha en fin kväll på er alla för det har vi =)så hörs vi imorgon igen =)