måndag 16 mars 2015

Fick samtal att en NÄRA Anhörig åkt in med ambulans :( Angel invigde sin nya Loftsäng !!


God kväll just nu sitter jag & har Panik & gråter som aldrig förr ...
Fick samtal 18,36 att en väldigt nära anhörig åkte akut in med ambulans till kungälvs sjukhus :( 
Men ni läser mer om de i andra bloggen :( 
Men gud vad jobbigt sitta 110mil bort :( 
Nu om annat ni läser allt i andra bloggen .
När Angel kom från förskolan spela vi smurfarna i hennes rum där uppe för vi har kopplat in surround systemet & tv ,blue-rayen & videon & XBox 360 så nu funkar det super bra =) 
Angel var så glad & vi spela smurfarna för fullt & myste där uppe =) 
I natt ska Anhel inviga sin nya loftsäng & jag e lite orolig hon ska ramla ner så jag har ställt massa sackosäckar & kuddar under i fall ...   
Massa mer om vårat myspys i andra bloggen & allt romantiskt & fint Putte gjort ;) Så kolla andra bloggen =)    
Ja fick paket idag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel när vi spelar smurfspelet =) 
Prinsessan Angel är så duktig på att spela spel =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel busar & spexar i badet =) 
Världens underbaraste Angel sjunger så fint i badet =) 
Busiga & Goa Glada Angel busar för fullt i badet =) 
Mammis älskade Docka Angel så underbar & fin !! 
Älskade Angel sten slockna i sin loftsäng =) Stor Premiär att inviga den första natten =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Vart en otroligt fin dag med massa sol ute & vi har tagit ut ett bord & stolar så man kan sitta njuta av en kopp kaffe i solen .
Tyvärr blev det så tragisk samtal nu ikväll & jag håller på gå sönder av oro :( 
Prinsessan Angel sover gott i sin nya säng.

Vi Sitter här i soffan  har lite soffmys ,men jag känner mej så maktlös & rädd :( 
Hoppas ni andra har en fin kväll ,själv kommer jag nog inte kunna sova .
Men vi hörs imorgon igen .

Kolla andra bloggen där står allt om samtalet ang min älskade anhöriga som åkt ambulansen ..Även myspys Putte gjort osv !!