onsdag 18 mars 2015

Anna kom hit så trevligt =) Angel målad som en liten Turtles =)

Godkväll på er sötisar , imorse när jag vakna fick ja en stor kopp kaffe på sängen & jag låg o kolla på nyhets morgon tills jag hörde lilla Angel vakna .
Angel har sovit hela natten i sin säng & kl 07,10 vakna hon & jag  gick in till henne & sen kröp vi ner i sovrummet & låg & mös & kolla på barntv innan vi gick ner & åt frukost =) 
Riktig mysmorgon hade vi =)
Sen kom Anna hit & vi fika & surra & det var som vanligt super trevligt =)  
När min Prinsessa kom från Förskolan var hon målad som en Turtles så söt =) 
Som vanligt ,Kolla andra bloggen ;) 
Min stora goa kaffe på sängen =) Lyx =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Prinsessan Angel så underbar !! 
Älskade Angel målad som en turtles =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så otroligt fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel fick med sej ett gratis kort från förskolan i sag som hon fick när hon fyllde år =) 
Angel hade även med sej massa fina teckningar hon gjort ... 
Så fina teckningar min lilla Sessa gjort !! 
Tack min älskade Angel för dom otroligt fina teckningarna du är så duktig !! 
Älskade Angel hade med sej en avlång pärla som hon vill ge till Rebecca nu när Rebecca fyller år =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Peters nya skruvdragere ... 
& lite tillbehör som färgsnöre osv .. 
Blev en Makita 18v med stora batterier osv .. 
Tyckte det var en läcker färg & design på =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser i sin säng !! 
Charmtrollet Angel busar & spexar lite =) 
Världens vackraste & underbaraste Angel !! 
Mammis älskade Prinsessa Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel busar lite innan de är dax att sova =) 
Underbara Angel Gud vad jag Älskar dej !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Dagen har gått i väldans fart men det har vart trevligt att goa Anna kom =) 
Peter har börjat göra ett takjobb  så han var tvungen ha en ny skruvdragare eftersom den andra han har har batterierna frysigt sönder så det blev att investera i en ny .
Angel busar & mår bra & älskar de nya tv spelet Xbox där uppe =) 
Nu sover min lilla Prinsessa så gott & här blir de soffmys =) 
Ha en fin kväll på er alla för det ska vi ha så höres vi imorgon igen =)