tisdag 17 mars 2015

Angel så otroligt duktig =) Linda & Henke kom =) Johnny rörmokaren kom =)Magiskt Norrsken =)


Hej sötnosar, Måste ge min lilla Angel massa beröm för hon sov hela natten i sin nya säng utan att vakna & komma in till mej =) 
Så Angel var så stolt & Glad imorse =) 
Idag fick jag positiva samtal ang min anhöriga men de ser ni i andra bloggen .
I dag kom Johnny rörmokaren hit & kolla på vattenläkan vi fått under diskbänken ,han byte ut rörslangen som var trasig & rensa upp allt spån osv & det var jätte fuktigt .
Linda & Henke kom & kolla & Fixa lite & nu står de & ska torka.
Vi fika & umgicks & det var trevligt =)
Älskade Angel cykla lite i solskenet det är så underbart väder ute =) 
Nu ikväll var det extremt stort Norrsken & det är ju så magiskt & Gudomligt fint =) 
som vanligt glöm ej Kolla andra bloggen ;)Så Myspys ;)
Älskade Angel cyklar =) 
Mammis Prinsessa Angel njuter ute i solen & cyklar =) 
Farmors sötnos Kaira =) 
Prinsessan Angel älskar att vara ute i detta underbara väder =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar =) 
Världens underbaraste Angel med sitt underbara skratt =) 
Charmtrollet Angel dansar & busar =) 
Prinsessan Angel har en dansuppvisning =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD  !! 
Underbara Angel så duktig !! 
Världens bästa & underbaraste Angel så otroligt Duktig !! 
Mammis älskade Docka Angel dansar & är så duktig !! 
Mammis lilla teater apa Angel spexar lite hihi 
Älskade Angel alltid så Go & Glad & spexar & busar =) 
Vi fika med en ny sorts kakas i dag =) 
Min Underbara Docka Angel när vi spela Sonic =) 
Prinsessan Angel är så duktig på att spela tv spel =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Prinsessa Angel så LOVELY!!! 
Vi har Norrsken som lyser otroligt strakt & skiftar fort i färger... Helt Magiskt ...  
Underbart Norrsken ... 
Magiskt att himlen kan blir såhär =) 
Underbar himmel med Norrsken ... 
Helt Magiskt Norrsken ... 
Himlen så otroligt Magisk & Vacker !!! 
Vart en mysig dag & det har vart mysigt att ha Linda ,Henke & Johnny här & jag & Angel spelar sonic tv spel & det är super kul =) 
Angel är otroligt duktig =) 
Jag är så imponerad av min lilla Angel ,Jag brukar ligga bredvid henne & natta henne med att läsa bok el killa på ryggen & armhålan osv tills hon somnar men nu är det andra kvällen hon kryper upp i sin säng & jag stoppar om henne & pussar & kramar & säger jag Älskar henne & sen satte jag mej på fåtöljen & vips så somna min lilla sessa gott efter nån minut bara ,jag viska & sa till Angel att jag går in i min säng & sätter mej & ser tv ,då mumla hon bara jag gör det Mamma =) 
Så nu sover min duktiga gumma i sin säng & man kan säga hon somna själv för andra kvällen i rad =) 
Nu blir det glo lite på tv & ha myspys känner jag är vråltrött .