tisdag 24 mars 2015

Angel så lycklig att ta sparkcykeln till förskolan med Putte =)

Godkväll sötisar,i morse var Angel så lycklig för att hon kunde ta sparkcykeln till förskolan =) 
Det är stort att kunna gå el ta sparkcykeln till förskolan eftersom vi vanligviss bor så långt bort så vi får ta bilen ,men när vi är i sävar tycker Angel det är super kul göra som många andra på hennes förskola & gå till dagis =) 
Så Putte gick med Angel till förskolan & Angel tog sparkcykeln & det var kul =) 
Sen kom fina Anna & vi fika & Surra & hon vissa upp sin nya bil en Saab.
Alltid lika trevlig när Anna kommer hon är en sån otrolig godhjärtat & varm person som jag trivs otroligt bra med =) 
Anna,Jag & Putte åkte till stan en sväng i den nya bilen & jag passa på mysa lite med Milo & Cleo så söta goa hundar =) 
När Angel kom från förskolan tog vi en promenad jag ,Angel & Putte bort till ica & handla sen var de hem göra middag & ha massa bus & Mys =) 
Jag massera även Putte på massage bänken =) 
Kolla Vårat underbara Myspyse  & bilder osv i andra bloggen Wiie vi har det allt bra vi  ;) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel ska ta sparcykeln till förskolan =) 
Älskade Angel så lycklig !! 
Angel & Putte på väg till förskolan =) 
Underbara Angel sparkcyklar & Putte går bredvid =) 
Nu går Angel & Putte till Förskolan =) 
Klant som jag är så lämna jag tydligen min bilruta öppen i natt ... 
Se så söta & Goa Annas hundar är =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Angel fick en ny kaninis när vi var & Handla =) 
Även en ny tandborste fick älskade Angel !! 
& en Barbie Tidningen med halsband & armband ,penna & sudd & ett stort snäckskal i =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angels Barbie tidning ...
Med klistermärken ,halsband,armband & stort snäckskal & penna & sudd & Tidning =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt  FÖRTROLLANDE leende !!! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Angel har hängt upp sin nya tandborste =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Charmtrollet Angel så LOVELY!! 
Världens underbaraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel ritar & grejear med sin Barbie tidning =) 
Mammis älskade Angel grejar & Ritar för fullt =) 
Underbara Angel med sitt underbara skratt !! 
Älskade Angel myser i soffan & ser barn tv en stund =) 
Nu har min lilla Prinsessa somnat gott & jag ska massera Putte igen & vi har soffmys på hög nivå =) 
Se Andra Bloggen Som Vanligt wiiie så underbart vi har =) 
Ha en fin kväll på er alla =)