lördag 28 mars 2015

Angel & Putte väckte mej med sång & Frukost & Paket på sängen =) Blivit ordentligt bortskämd idag =)

 
Godkväll på er alla ,i dag vakna jag av att Angel & Putte sjöng ja må hon leva & jag fick frukost paket osv på sängen & en super fin teckning av Älskade Angel =)
Älskade Daniel & Rebecca kom hit med tårta & massa paket =)
Jag har Fått massa MASSA  fina presenter idag =) 
Victoria ,My & Vincent kom & Överaska & hade med sej jättefint paket en pizza sten för att göra stenugnsbakad pizza med sprattel till =) 
Tack snälla gumman vad go du är =) 
Putte fixa ute mat osv men de ser ni i andra bloggen ;) 
Massa massa mer i andra bloggen både bilder & Text Så glöm inte se där på mitt firande & Alla fina presenter  ;) Wow så bortskämd jag blivit =) 
Min älskade Docka Angel kommer med badde & Grattar mej på sängen =) 
Min underbara Angel & Putte sjunger ja må hon leva för mej så fint !! 
Fick denna fina teckning av älskade Angel med ett hjärta & hennes namn & de är super marins gubbe på så fint =) Tack min älskade Angel !! 
& denna fina teckning fick jag också av Min sussa Angel tack gumman vad glad jag blev =) 
Fick även denna fina blåa hjärtpärlan av älskade Angel tack gumman =) 
Fick även paket på sängen =) 
Prinsessan Angel hjälper mej öppna .. 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Denna fina lykta fick jag  med fint ljus i =) 
Ute kom solen efter det snöat super mycket först på morgonen ... 
Blaskigt ute men solen skiner =) 
Mammis älskade Docka Angel =) 
Charmtrollet Angel busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Daniel & Rebecca hade köpt 2 st treorör & ett 4 pack Redbull till mej så de var verkligen en super gullig tanke att jag ska slippa värken & bli pigg =) 
Jag fick även en super god tårta =) 
Ja fick även ett paket med massa spa produkter osv =) 
Älskade Angel fick sitt paket av mej också som kommit från LR produkter som Rebecca säljer =) 
Underbara Angel blev så glad när hon såg att det var hennes bad & dusch schampo & massage lotioner jag brukar massera Angel med =) 
Jag fick en vibrerande mascara & ett annat exklusivt paket med mascara & nån fin olja till håret & Foxy Curls ,ett guldhjärta till mitt halsband  =) 
2st Treo rör & ett laddat solkort fick ja av Daniel & Rebecca =)  
Wow Detta fina Guldhjärta fick jag till mitt halsband =) 
Laddat solkort av Älskade Daniel & Rebecca =) 
Älskade Angels Lr produkter som är super bra & Doftar ljuvligt =) 
Mammis underbara Angel äter lite tårta =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så underbar !! 
Ojoj jag fick ett till paket av Fina Victoria ,My & Vincent =) 
Sötisen My med sina vattenkoppor !!
Sten till att baka pizza på i ugnen el över öppen eld ska bli så kul att göra sten ugnsbakad pizza =) 
& en Pizza spattel till tusen tack snälla fina Victoria för presenten =) 
Älskade Angel,My & Vincent äter lite tårta =) 
Charmtrollen Angel ,My & Vincent så fina gottar sej med lite tårta =) 
Prinsessan Angel är ute & busar lite =) 
Världens vackraste Angel !! 
Angel har gjort en snötårta till mej så gulligt tack gumman =) 
Prinsessan Angel grejar för fullt med snö tårtan till mej =)
Mammis älskade Angel !!
Stackars min lilla Gumma ramla ute & skrapa sitt knä :( 
Mammi pussa & blåste & sen satte vi plåster på ... gör ont i mej när min lilla Angel får ont !! 
Angel korta sitt skrapsår så söt hon är !! 
Nu lite lördagsmys för Angel =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
UNDERBARA Angel ser på netflix & myser !! 
Mammis älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel så otroligt mysig & fin !! 
Angel är nyduschad & i sin onepice & har Lördagsmys !!
Duktiga Angel hämta sin juice =) 
Älskade Angel spexar lite =)
Prinsessan Angel ska fortsätta se sin film =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Angel ska dricka lite juice till ostkrokarna & smågottan =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Mammis älskade Prinsessa Angel har Lördagsmys !! 
Glöm nu inte ställa fram kl i natt =) 
Nu sover min lilla Prinsessa så gott & jag & Putte ska se nya Beck filmen sjukhusmördaren .Hoppas nu den är bra =) 
Åhh jaaa ni ser allt i andra bloggen massa mer bilder osv som vanligt ;) 
Kan säga att jag blivit ordentligt bortskämd & så sjukt mycket fina presenter osv men ni ser allt i andra bloggen ;) 
Ha en fin kväll på er alla där ute så hörs vi imorgon.