onsdag 11 mars 2015

Angel & Pappi vart & badat =) Var i stan shoppa inför bakningen & kalaset =) Jag & Putte åkte & sola =)

Godkväll sötnosar,idag åkte Pappi & Angel & Elvira till badhuset & plaska & bada som Angel älskar =) 
Vi passa på & åka till stan shoppa till baket imorgon =)
Sen åkte jag & Putte & sola ,gud vad skönt det var ,sen åkte vi till strandvillan & kolla till & fixa lite ;) 
Ser mer i andra bloggen som vanligt ;) MYYYS !!!! 
Sen åkte vi till huset i sävar duscha osv .
Har vart otroligt soligt & skönt väder idag så det känns som våren är på väg =) 
Kolla andra bloggen så myspys vi har det ;) 
Älskade Angel på badhuset i Robertsfors =) 
Älskade Angel & Elvira har glass paus =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel gottar sej med glass =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel så underbar !!! 
Mmmm YUMMIE !!jag blev  överaskad med mitt favvo kaffe =) 
Vi passa på köra in smurfan i biltvätten =) 
Uff jag gillar inte riktigt biltvättar ... 
Men nu blir bilen ren & fin =) 
Tycker det är lite läskigt när borstarna far runt bilen ... 
Även blåsgrejen är lite läskig haha 
Nu blåser den bak på bilen så nu är vi strax klara =) 
Angels 2 sista packet kom i dag =) 
& andra paketet som vi ska slå in i morgon =) 
Fick investerat i denna darlingen =) 
En Mjölkskummare till kaffet YUMMIE !!! 
Självklart gjorde jag mitt lyx kaffe med egen skummad mjölk så super gott & lyxigt =) 
Putte har tagit bort snön på altan =)  
När vi var nere vid strandvillan ;) MYYYS ;)
Gud vad dagen rullat på & nu är vi i huset i sävar & ska sova här inatt & tidigt i morgon ska Putte byta den grejen på min bil så håller tummarna att det ska gå lätt =) 
Nu blir det att myspysa så vi hörs imorgon igen =) 
Ha en fin kväll på era alla .

Kolla andra bloggen WOW så mysigt vi har det ;)